رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
  • کد خبر : ۳۸۱۸۵
  • چاپ خبر : مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق شهادت علی اکبر قنبری زاده را تسلیت گفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق شهادت علی اکبر قنبری زاده را تسلیت گفت

به گزارش آفتاب بافق:علی اصغر رنجبر بافقی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در پیامی شهادت ” علی اکبر قنبری زاده بافقی” رئیس اداره محیط زیست بهاباد را تسلیت گفت: متن پیام به شرح ذیل می باشد: “بسم رب الشهداء و الصدیقین “ همزمان با ایام حزن و اندوه خاندان ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) […]

به گزارش آفتاب بافق:علی اصغر رنجبر بافقی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در پیامی شهادت ” علی اکبر قنبری زاده بافقی” رئیس اداره محیط زیست بهاباد را تسلیت گفت:

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

“بسم رب الشهداء و الصدیقین “

همزمان با ایام حزن و اندوه خاندان ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) ؛ بار دیگر گلی از بوستان ولایت، جهت حفظ امنیت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خون پاک خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود.

 او که از محیط بانان پر تلاش و سخت کوش بود و مدتی با عشق و علاقه وافر به ائمه اطهار و دفاع از حرم حضرت زینب (س) بعنوان مدافع حرم با گروه های تکفیری و داعشی خون آشام به مبارزه برخاست و در نهایت  در مسیر مقابله با سودا گران مرگ و قاچاقچیان مزدور، جان  عزیز خود را فدا نمود.

 شهادت این شهید سعید را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبر عزیز انقلاب و خانواده فداکار و صبور شهیدان قنبری زاده تبریک و تسلیت عرض می نمایم. از درگاه ایزد متعال برای ان شهید سعید علو درجات و برای خانواده مکرم شهیدان قنبری زاده صبر و اجر مسئلت می نمایم. روحش شاد و همنشین با شهدای کربلا و برادر شهیدش باشد.

علی اصغر رنجبر بافقی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده