رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
  • کد خبر : ۳۸۱۸۹
  • چاپ خبر : تساوی تیم سنگ آهن بافق مقابل نود اسپرت یزد

تساوی تیم سنگ آهن بافق مقابل نود اسپرت یزد

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان امروز تیم سنگ آهن میهمان نود اسپرت یزد شد. به گزارش آفتاب بافق، درهفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان تیم نود اسپرت یزد میزبان سنگ آهن بافق بود. این بازی ظهر امروز ساعت 12:30 در ورزشگاه شهید نصیری با گرامیداشت یاد و […]

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان امروز تیم سنگ آهن میهمان نود اسپرت یزد شد.

به گزارش آفتاب بافق، درهفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان تیم نود اسپرت یزد میزبان سنگ آهن بافق بود. این بازی ظهر امروز ساعت 12:30 در ورزشگاه شهید نصیری با گرامیداشت یاد و خاطره محیط بان فداکار و بسیجی مدافع حرم شهید “علی اکبر قنبری زاده ” با ادای احترام و یک دقیقه سکوت از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن آغاز شد.

در ابتدا تيم سنگ آهن تحت فشار حريف قرار گرفت ولي در ادامه بازيكنان  با لايه هاي دفاعي خود در مركز زمين نبض بازي را در دست گرفتند وتوانستند با يك بازي حساب شده وتاكتيكي در دقیقه 25 صاحب یک ضربه پنالتی شود و توسط عارف فتاحی پنالتی به گل دست يابد. حريف بعد از گل،فشار زيادي روي دروازه سنگ آهن اورد كه با وجود تلاش بازیکنان خط دفاع ودروازه بان برای حفظ نتیجه،موفق به جبران گل خورده شد تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی 1 بر 1  پایان گیرد.

 در نیمه دوم حريف با چند تغيیر سعي كرد به گل برسد كه با تغيیرات و تاكتيك بازي از سوي سرمربي تیم سنگ آهن موفق نشد. هر چند تیم سنگ اهن می توانست با بازي فيزيكي بازيكنان خط دفاع و روي ضد حملات در چند نوبت به گل دیگری برسد اما موفق به زدن گل نشد و بازی با تساوی هر دو تیم با نتیجه 1 بر 1 پایان گرفت.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده