رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
  • کد خبر : ۳۸۲۲۶
  • چاپ خبر : تساوی تیم هندبال سنگ آهن بافق مقابل مس کرمان
گزارش تصویری:

تساوی تیم هندبال سنگ آهن بافق مقابل مس کرمان

از سری مسابقات لیگ برتر تیم هندبال سنگ آهن بافق به مصاف با تیم مس کرمان رفت. به گزارش آفتاب بافق،در هفته ششم مسابقات لیگ برتر هندبال امروز تیم سنگ آهن به مصاف با تیم مس کرمان رفت. این مسابقه ساعت 15:30 در سالن امام علی آهنشهر برگزار شد. در دیدار امروز، بازیکنان تیم سنگ […]

از سری مسابقات لیگ برتر تیم هندبال سنگ آهن بافق به مصاف با تیم مس کرمان رفت.

به گزارش آفتاب بافق،در هفته ششم مسابقات لیگ برتر هندبال امروز تیم سنگ آهن به مصاف با تیم مس کرمان رفت. این مسابقه ساعت 15:30 در سالن امام علی آهنشهر برگزار شد.

در دیدار امروز، بازیکنان تیم سنگ آهن مقابل حریف مدعی خود به مصاف با یکدیگر رفتند.تیم مس کرمان با به کار بردن هرگونه ابتکار عمل تلاش می کرد تا بازی را به سود خود پایان دهد.اما شاگردان شهداد مرتجعی نیز با حمله های غافلگیرانه و سریع خود توانستند بازی خوبی را از خود نشان دهند. درنیمه دوم  بازی اما مس کرمان بر شدت تلاش خود افزود تا فاصله امتیازهای خود را با سنگ آهن کم کند تا در پایان این مسابقه با نتیجه 25 بر 25 به کار خود پایان دهد.

لازم به ذکر است در بازی امروز مهدی بیجاری و محمد جمعه پور دو ملی پوش تیم سنگ آهن به دلیل مصدومیت درمسابقه حضور نداشتند،جلال کیانی دیگر ملی پوش این تیم نیز در دقیقه 18 بازی مصدوم ودیگر قادر به ادامه بازی نشد.

 

 

عکس: علی خالقدادی

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده