رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
  • کد خبر : ۳۸۲۵۱
  • چاپ خبر : قدردانی از حضور مردم شهرستان بافق و بهاباد در مراسم تشییع پیکر شهید “علی اکبر قنبری زاده”

قدردانی از حضور مردم شهرستان بافق و بهاباد در مراسم تشییع پیکر شهید “علی اکبر قنبری زاده”

به گزارش آقتاب بافق، سید جلال موسوی رئیس محیط زیست شهرستان بافق در پیامی از حضور حماسی مردم ولایت‌ مدار و شهید پرور شهرستان بافق و بهاباد در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید محیط بان ” علی اکبر قنبری زاده بافقی ” تشکر و قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: […]

به گزارش آقتاب بافق، سید جلال موسوی رئیس محیط زیست شهرستان بافق در پیامی از حضور حماسی مردم ولایت‌ مدار و شهید پرور شهرستان بافق و بهاباد در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید محیط بان ” علی اکبر قنبری زاده بافقی ” تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم رب‌الشهداء و الصدیقین

سلام خدا بر شهیدان راه حق،سلام خدا به روح پاک و مطهر امام راحل(ره) و تمام شهیدان انقلاب وهشت سال دفاع مقدس و شهدای محیط زیست کشور،سلام بر شما عاشقان و رهروان ولایت، بهترین سپاس‌ها را که از اعماق قلب بر می خیزد،پذیرا باشید.

اینجانب  به ‌عنوان خدمتگزار کوچک بر خود لازم می دانم صمیمانه از حضور حماسی پر شور مردم شهید پرور و مومن بافق و بهاباد و کلیه مسئولین خصوصاً امام جمعه شهرستان بافق،فرماندار محترم و  مسئولان کشوری واستانی و تمامی همکاران محیط بان و اصحاب رسانه، هم چنین خانواده معظم شهدا که در مراسم  تشیع از پیکر پاک و مطهر ” محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده ”  باعث تسلی خاطر خانواده ان شهید عزیز و تمام جامعه محیط زیست کشور شدند، تقدیر و تشکر می نمایم.

رئیس محیط زیست شهرستان بافق

سید جلال موسوی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده