رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
  • کد خبر : ۳۸۲۶۱
  • چاپ خبر : سیزدهم آبان؛ تبلور استکبارستیزی ملت ایران
گزارش تصویری؛

سیزدهم آبان؛ تبلور استکبارستیزی ملت ایران

همزمان با سراسر کشور دانش آموزان ، دانشجویان ، دانشگاهیان و مردم ولایتمدار بافق در سالروز مبارزه با استکبار به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی از خطه کویری به گوش جهانیان رساندند. به گزارش آفتاب بافق، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان که به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار […]

همزمان با سراسر کشور دانش آموزان ، دانشجویان ، دانشگاهیان و مردم ولایتمدار بافق در سالروز مبارزه با استکبار به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی از خطه کویری به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش آفتاب بافق، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان که به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامگذاری شده است، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی نشان دادند.
در این مراسم امام جمعه بافق؛ معاون فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر ، مسئولان نظامی و انتظامی، نهاد و ارگانها ، دانش آموزان ،دانشجویان ، فرهنگیان حضور داشتند.
آزاده سرافراز حبیب حسن زاده قطنامه روز 13 آبان را قرائت کرد. در ادامه حجت الاسلام علیزاده به عنوان سخنران مراسم مطالبی بیان کرد.

علیزاده در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان در بافق با بیان اینکه دانشجویان انقلابی در 13 آبان 58 هیمنه آمریکا را در هم شکستند اظهار داشت: سفارت آمریکا در ایران به مرکزی برای توطئه علیه انقلاب اسلامی و طراحی ترور علیه شخصیت‌های انقلابی تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی برای آمریکایی‌ها قابل تصور هم نبود افزود: جوانان انقلابی کشور ما با غرور در 13 آبان 58 هیمنه آمریکا را در هم شکستند.
مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق تصریح کرد: در سایه برخورداری از نعمت ولایت ‌فقیه، آمریکا نمی‌تواند در کشور ما نفوذ کند.

عکس: ع.تقی زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده