رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
  • کد خبر : ۳۸۴۱۲
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم سوم شهید “علی اکبر قنبری زاده” با حضور مردم ولایی بافق
گزارش تصویری:

برگزاری مراسم سوم شهید “علی اکبر قنبری زاده” با حضور مردم ولایی بافق

به گزارش آفتاب بافق،در سومین روز از درگذشت شهید محیط بان ” علی اکبر قنبری زاده” رئیس محیط زیست شهرستان بهاباد،عصر امروز مراسمی با حضور امام جمعه بافق،فرماندار،دکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار،ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،سردار فتوحی فرمانده سابق سپاه الغدیریزد،فرماندار بهاباد،نماینده و اعضای شورای شهر،خانواده معظم شهدا و مردم […]

به گزارش آفتاب بافق،در سومین روز از درگذشت شهید محیط بان ” علی اکبر قنبری زاده” رئیس محیط زیست شهرستان بهاباد،عصر امروز مراسمی با حضور امام جمعه بافق،فرماندار،دکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار،ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،سردار فتوحی فرمانده سابق سپاه الغدیریزد،فرماندار بهاباد،نماینده و اعضای شورای شهر،خانواده معظم شهدا و مردم ولایی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمود هاشمی در وصف شهید و شهادت مطالبی را بیان نمود، وی گفت: شهید قنبری زاده به مانند برادر شهیدش هدف والایی داشت،و با هدف مشخص شده خود رزمنده فی سبیل الله  شد ،تا هر کجا که اسلام و حریم را در خطر دید  از جان خود بگذرد.

وی افزود: در وصیت نامه برادر شهید وی آمده است تنها راه نجات اسلام و پیروزی نهایی، پشتیبانی از خط ولایت و رهبری است،که این همان خط امام(ره)،پیامبران و روحانیت است.

هاشمی گفت: قنبری زاده اگر در سوریه حاضر می شود برای دفاع از حریم حرم بوده است. این شهید محیط بان به دوستان و آشنایان قبل از شهادت خود گفته بود من با مرگ طبیعی نخواهم رفت و امروز با شهادت به آرزوی خود رسید.

 عکس: ع/تقی زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده