رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
  • کد خبر : ۳۸۵۷۲
  • چاپ خبر : بازرسی  و ارزیابی جایگاه های عرضه سوخت بافق

بازرسی و ارزیابی جایگاه های عرضه سوخت بافق

  جایگاه های عرضه سوخت شهرستان بافق از نظر کمی و کیفی توسط مسئولان مورد ارزیابی قرار گرفتند.   به گزارش آفتاب بافق،در پی بازرسی از جایگاه های سوخت شهر بافق صبح امروزمعاون فرماندار، رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت،رئیس اتاق اصناف و نماینده شرکت پخش فرآورده های نفتی از کلیه جایگاههای سوخت شهرستان دیدن وکیفیت و […]

 

جایگاه های عرضه سوخت شهرستان بافق از نظر کمی و کیفی توسط مسئولان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

به گزارش آفتاب بافق،در پی بازرسی از جایگاه های سوخت شهر بافق صبح امروزمعاون فرماندار، رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت،رئیس اتاق اصناف و نماینده شرکت پخش فرآورده های نفتی از کلیه جایگاههای سوخت شهرستان دیدن وکیفیت و کمیت آن  را مورد آزمایش و ارزیابی قرار دادند.

در این بازدید مسعود عباسی زاده،رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه بازرسی از جایگاه های سوخت شهرستان به طور مستمر بر چگونگی عرضه سوخت و تجهیزات جایگاه داران نظارت می کنند،گفت: این اقدام باعث شده تا جایگاه داران موظف باشند سوخت مورد نیاز مراجعان به جایگاه را با بهترین کمیت و کیفیت به آنها ارائه کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون به صورت شبانه روزی از وضع عرضه سوخت درجایگاهها بازرسی و بازدید می شود،افزود: بررسی وضع تلمبه و نازل های سوخت ، رفع مشکلات فنی،نظارت بر کیفیت سوخت عرضه شده در جایگاه های عرضه، از مهم ترین فعالیت های انجام گرفته است.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده