رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
  • کد خبر : ۳۸۵۸۲
  • چاپ خبر : دیدار جمعی از فرزندان شهدای دفاع‌مقدس بافق با فرزند شهید قنبری زاده

دیدار جمعی از فرزندان شهدای دفاع‌مقدس بافق با فرزند شهید قنبری زاده

  جمعی از فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس عصر امروز با حضور درمنزل شهید قنبری زاده  با خانواده وی دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق، جمعی از فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس عصر امروز با حضور در منزل شهید قنبری زاده  با خانواده و فرزندان این شهید دیدار و ابراز همدردی کردند. در […]

 

جمعی از فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس عصر امروز با حضور درمنزل شهید قنبری زاده  با خانواده وی دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق، جمعی از فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس عصر امروز با حضور در منزل شهید قنبری زاده  با خانواده و فرزندان این شهید دیدار و ابراز همدردی کردند.

در این دیدار با بیان این که شهید قنبری زاده الگویی برای همگان به ویژه نسل امروز خواهد بود، گفته شد: شهید قنبری زاده به دنبال ادامه راه امام خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود و بدون شک همین اخلاص در فعالیت های وی او را به آرزویش یعنی شهادت رساند.

در ادامه یکی از فرزندان شهدا حاضر در این دیدار خطاب به فرزندان این شهید گفت:شما عزیزان ادامه دهنده راه پدر شهید خود هستید و باید در برابر تمام مشکلات به خوبی ایستادگی کنید. پدر گرامی شما و تمام شهیدان مسیر مقاومت و حفاظت از حریم کشور و شهادت را انتخاب کردند و به آرزوی خود رسیدند و این راه همان راه و مسیر امام حسین (ع) است و ما خانواده‌های معظم شهدا باید پاسدار همین فرهنگ باشیم و در جهت ترویج آن بکوشیم.

در پایان این دیدار برای آن شهید از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با امامان و اولیا خدا و برای خانواده آن صبر و بردباری مسئلت شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده