رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
  • کد خبر : ۳۸۶۰۵
  • چاپ خبر : برگزاری یادمان جمعی از شهدای شهرستان بافق
گزارش تصویری:

برگزاری یادمان جمعی از شهدای شهرستان بافق

دومین یادمان جمعی از شهدای شهرستان بافق با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار خواهد شد. به گزارش آفتاب بافق،دومین یادمان شهدا جمعی از شهدای شهرستان بافق با حضورامام جمعه،معاون فرماندار،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،مسئولین سپاه ناحیه،خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور این شهرستان در محل حسینیه بزرگ شاه نجف توسط […]

دومین یادمان جمعی از شهدای شهرستان بافق با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

به گزارش آفتاب بافق،دومین یادمان شهدا جمعی از شهدای شهرستان بافق با حضورامام جمعه،معاون فرماندار،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،مسئولین سپاه ناحیه،خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور این شهرستان در محل حسینیه بزرگ شاه نجف توسط هیئت حضرت علی اصغر (ع) محله قلعه برگزار شد.

در این مراسم حجة الاسلام و المسلمین صادقی استاد دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اهمیت برگزاری این مراسم در ترویج فرهنگ ایثار و خود باوری گفت: اشاعه فرهنگ شهادت و فداکاری به عنوان والاترین میراث انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس محسوب می شود لذا این مهم می طلبد تا در راستای حفظ این امانت ارزشمند کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه نقش امام راحل(ره) در هدایت و مدیریت جنگ در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس یک نقش مهم و اساسی بود، افزود: رزمندگان و شهدا با لبیک به ندای پیر جماران توانستند  با مقاومت و ایستادگی در عرصه های نبرد و مبارزه بر علیه دشمنان، عزت و سربلندی را به جامعه امروز ما هدیه کنند.

صادقی با افزودن این گفته خود که مادران شهدا نقش مهم و تاثیر گذاری در تربیت و پرورش فرزندان خود داشتند، ابراز داشت: در تجلیل از مقام شهدا، نقش مادران را نباید ندیده گرفت آن ها اسطوره های صبر و مقاومت هستند که بخشی از امنیت امروز خود را مدیون فداکاری مادران شهیدان دفاع مقدس هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: شهدا با شهادت خود به بالاترین درجه و مقام دست یافتند و این خود یک سعادت بزرگی است که نصیب هر فردی نخواهد شد و از سوی دیگر خون هر شهید دارای یک پیامی است که هیچ گاه غبار زمان بر آن اثر نخواهد داشت.

صادقی در پایان سخنان خود گفت: شهدا پیام آوران حماسه عاشورا هستند چرا که با تأسی از سالار شهیدان رشادت خود را در این میدان بزرگ به نمایش گذاشتند و امروز باید با برگزاری شکوهمند مراسم تشییع و تدفین شهدا، فضای معنوی و دینی را در یک شهر آکنده کنیم و بدانیم آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و باید راه و روش آن ها را ادامه دهیم.

شایان ذکر است در این مراسم اجرای چند سرود توسط گروه سرود مدرسه انقلاب نیز انجام گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده