رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
  • کد خبر : ۳۸۶۳۷
  • چاپ خبر : تیم سنگ آهن بافق به مصاف فولاد مبارکه سپاهان خواهد رفت
هفته هفتم لیگ برتر هندبال:

تیم سنگ آهن بافق به مصاف فولاد مبارکه سپاهان خواهد رفت

به گزارش آفتاب بافق،درهفته هفتم مسابقات لیگ برترهندبال تیم سنگ آهن بافق روز جمعه 19 آبان ماه به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان ،در اصفهان دیدار خواهند کرد. تیم هندبال سنگ اهن در پایان هفته ششم با برد خود در برابر تیم نفت و گاز گچساران در رده دوم جدول قرار دارد، که با  پیروزی  در […]

به گزارش آفتاب بافق،درهفته هفتم مسابقات لیگ برترهندبال تیم سنگ آهن بافق روز جمعه 19 آبان ماه به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان ،در اصفهان دیدار خواهند کرد. تیم هندبال سنگ اهن در پایان هفته ششم با برد خود در برابر تیم نفت و گاز گچساران در رده دوم جدول قرار دارد، که با  پیروزی  در برابر تیم سپاهان درهفته پایانی نیم فصل اول،در صورت واگذاری بازی تیم کازرون برابر نفت و گاز گچساران به صدر جدول برگردد.

تا پایان هفته ششم لیگ برتر تیم شهرداری کازرون  با 11 امتیاز صدرنشین است و تیم های سنگ آهن بافق و نفت و گاز گچساران با 10 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

در بازی های پایانی نیم فصل اول 4 تیم به مصاف هم می روند،در این بازی ها رقابت برای صدر نشینی بین تیم های سنگ آهن، نفت و گاز گچساران و کازرون به نتایج به دست امده در این هفته بستگی دارد.

نفت و گاز گچساران در دیداری حساس میزبان صدرنشین جدول شهرداری کازرون است،هپکوی اراک به مصاف پتروشیمی مارون می رود و  در کرمان صنعت مس و نیروی زمینی تهران رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر هندبال آقایان جمعه 19 آبان:

نفت گاز گچساران – شهرداری کازرون

پتروشیمی مارون – هپکو اراک

فولاد مبارکه سپاهان – سنگ آهن بافق

صنعت مس کرمان – نیروی زمینی تهران

تمامی دیدارهای راس ساعت 16 برگزار می شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده