رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
  • کد خبر : ۳۸۶۵۸
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم ترحیم محیط بان شهید “علی اکبر قنبری زاده” در یزد

برگزاری مراسم ترحیم محیط بان شهید “علی اکبر قنبری زاده” در یزد

برگزاری مراسم ترحیم محیط بان شهید “علی اکبر قنبری زاده” در یزد به همت اداره كل حفاظت محيط زيست استان و فرمانداري بافق مراسم ترحیم محيط بان شهید علی اکبر قنبري زاده بافقی در یزد برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،مراسم ترحیم محيط بان شهید علی اکبر قنبري زاده بافقی صبح امروز به همت اداره […]

برگزاری مراسم ترحیم محیط بان شهید “علی اکبر قنبری زاده” در یزد

به همت اداره كل حفاظت محيط زيست استان و فرمانداري بافق مراسم ترحیم محيط بان شهید علی اکبر قنبري زاده بافقی در یزد برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،مراسم ترحیم محيط بان شهید علی اکبر قنبري زاده بافقی صبح امروز به همت اداره كل حفاظت محيط زيست استان و فرمانداري بافق در مسجد حظیره یزد برگزار شد.

 این مراسم با حضورآیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، زمانی قمی استاندار، جمعی از مسئولین کشوری و لشکری و تعدادی از عزیزان بافقی مقیم در یزد انجام گرفت.

در این مراسم با اشاره به جایگاه والای مقام شهید و شهادت به ایثار و از خود گذشتگی شهید گرانقدر علی اکبر قنبری زاده در عرصه های مختلف،بیان شد: این شهید والا مقام همواره در دفاع از اسلام و انقلاب پیشتاز بود و سرانجام به آرزوی دیرن خود یعنی شهادت در راه خدا دست یافت.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده