رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
  • کد خبر : ۳۸۷۶
  • چاپ خبر : اختصاص 2 درصد عوارض فروش معادن فلات مركزي و ميشدوان بافق ابلاغ شد

اختصاص 2 درصد عوارض فروش معادن فلات مركزي و ميشدوان بافق ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق از ابلاغ اختصاص 2درصد عوارض فروش معادن بافق برای معادن فلات مرکزی و میشدوان خبر داد. طلايي مقدم در اين باره افزود:این عوارض به عمران و آبادانی بافق اختصاص داده شده است. وي گفت: سرانجام با پیگیری های صورت گرفته و عنایات ویژه استاندار یزد و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق از ابلاغ اختصاص 2درصد عوارض فروش معادن بافق برای معادن فلات مرکزی و میشدوان خبر داد.

طلايي مقدم در اين باره افزود:این عوارض به عمران و آبادانی بافق اختصاص داده شده است.

وي گفت: سرانجام با پیگیری های صورت گرفته و عنایات ویژه استاندار یزد و دستور دكتر کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت موضوع پرداخت 2درصد عوارض عمران و آبادنی معادن میشدوان و فلات مرکزی به شهرستان بافق توسط  قاسمی معاون مالی و اداری شرکت ایمیدرو ابلاغ گردید.

فرماندار بافق در ادامه گفت: در نامه مذكور صراحتا به مديران فلات مركزي و ميشدوان اعلام كرده است در خصوص اختصاص 2 درصد از فروش معادن بافق به منظور آباداني شهر و روستا هاي شهرستان بافق دستور وزير نسبت به پرداخت مبلغ مذكور اقدام مقتضي صورت گيرد.

طلايي مقدم افزود: در اين زمينه جلسات متعددي با حضور شوراي اسلامي،مديران معادن ميشدوان و فلات مركزي گرفته شد و با توجه به هماهنگي شهرستاني موضوع به استاندار محترم منعكس شد كه پس از پيگيري صورت گرفته اين امر مهم اتفاق افتاد و علاوه بر شركت سنگ آهن مركزي كه قبلا 2 درصد عوارض را پرداخت مي نمود شركت هاي فلات مركزي و ميشدوان نيز 2 درصد را پرداخت خواهند كرد.

سيد مهدي طلايي مقدم در اين زمينه از استاندار، كرباسيان معاون وزير ، مديران شركت هاي فلات مركزي و ميشدوان، اعضاي شوراي اسلامي شهرستان بافق و قاسمي معاون مالي اداري ايميدرو تقدير و تشكر نمود.

 

New0856

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده