رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
  • کد خبر : ۳۸۸۳
  • چاپ خبر : آخرين وضعيت احداث كارخانه‌هاي جوار معدنی در سنگ آهن مركزی

آخرين وضعيت احداث كارخانه‌هاي جوار معدنی در سنگ آهن مركزی

به گزارش "آفتاب بافق" محمدجواد عسگری در حاشيه هجدهمين كنفرانس آهن و فولاد خاورميانه در دبی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي ماين نيوز به دبی درباره آخرين وضعيت احداث كارخانه‌هاي جوار معدني در سنگ آهن مركزي اظهار كرد: اميدواريم تا ۲۹ ماه آينده كارخانه گندله‌ سازي معدن به بهره‌ برداري برسد. از سوي ديگر سال […]

به گزارش "آفتاب بافق"

محمدجواد عسگری در حاشيه هجدهمين كنفرانس آهن و فولاد خاورميانه در دبی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي ماين نيوز به دبی درباره آخرين وضعيت احداث كارخانه‌هاي جوار معدني در سنگ آهن مركزي اظهار كرد: اميدواريم تا ۲۹ ماه آينده كارخانه گندله‌ سازي معدن به بهره‌ برداري برسد. از سوي ديگر سال آينده در ماه‌هاي مهر و آبان براي نصب كارخانه فراخوان جذب ۱۰۰۰ نفر نيرو را خواهيم داشت.

وي با اشاره به اينكه پروژه اصلاح خط سنگ آهن مركزي تا پايان امسال به انجام مي‌رسد، اظهار كرد: در مورد فولادسازي يك ميليون تني به روش كوره بلند شركت فولاد تكنيك به عنوان مشاور انتخاب شده و كارهاي مهندسي انجام شده و حفر دو حلقه چاه آب نيز صورت گرفته است. زمين تسطيح و حصاركشي شده و آماده تجهيز كارگاه است. سرمايه‌گذاري بخش خصوصي تحت عنوان شركت بافق كسري به صورت مشاركت ٤٩ درصد سنگ آهن مركزي و ٥١ درصد بافق كسري در حال انجام است و از شركت پوسكو كره‌جنوبي جهت مذاكره دعوت به عمل آمده است.

مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي ايران خاطرنشان كرد: همچنين اميدواريم توسعه خطوط راه‌ آهن تا پايان سال به اتمام برسد و در خصوص پروژه ٢ ميليون تني كنسانتره نيز كارهاي مهندسي آن آغاز شده است.

عسگري همچنين توليد امسال سنگ آهن مركزي را شامل ۴٫۳ ميليون تن سنگ آهن فاين دانه‌ بندي شده، ۲٫۳ ميليون تن كنسانتره و ۲۰۰ هزار تن آگلومره اعلام كرد.

وی همچنین شعار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را اینطور اعلام کرد که در آینده نزدیک و تا ۳ سال آینده شاهد بافق معدنی و صنعتی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده