رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
  • کد خبر : ۳۸۸۸۰
  • چاپ خبر : پیروزی شیرین تیم سنگ آهن بافق مقابل نود اسپرت یزد
گزارش تصویری:

پیروزی شیرین تیم سنگ آهن بافق مقابل نود اسپرت یزد

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز تیم سنگ آهن بافق به مصاف نود اسپرت یزد رفت. به گزارش آفتاب بافق، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان یزد،عصر امروز تیم سنگ آهن میزبان تیم نود اسپرت یزد شد. این بازی ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای سنگ […]

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز تیم سنگ آهن بافق به مصاف نود اسپرت یزد رفت.

به گزارش آفتاب بافق، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان یزد،عصر امروز تیم سنگ آهن میزبان تیم نود اسپرت یزد شد.

این بازی ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای سنگ آهن با سوت داور آغاز شد.

در نیمه نخست این بازی هر دو تیم با ترکیب اصلی خود به میدان رفتند. با توجه به شرایط‌ حساس دو تیم در جدول و نیاز به کسب امتیاز این دیدار،هر دو تیم برای پیروزی تلاش زیادی داشتند.

تیم نود اسپرت در بازی هفته گذشته خود و تساوی با سنگ آهن،این بار با شناخت تاکتیک های این تیم و جبران خطاهای خود با حملات متعدد به دروازه تیم مقابل سعی در شکست و زدن گل داشت.

تیم سنگ اهن که متوجه هدف حریف خود شده بود با تلاش بازیکنان خط دفاع و دروازه بان خود سعی در دفع حرکات کرد.

و با به دست اوردن موقعیت، بازی سرعتی خود را آغاز نمود و تواست به اولین گل خود توسط عارف فتاحی دست پیدا کند.

در ادامه بازی تیم نود اسپرت تلاش کرد با جبران گل خورده شده امید خود را برای کسب پیروزی این دوره از رقابت برگرداند که اما شاگردان غلامزاده توانستند صاحب یک ضربه پنالتی شوند و عارف فتاحی به عنوان زننده این توپ گلی دیگر را برای تیم سنگ آهن به ارمغان آورد.

در دقایق پایانی این مسابقه تیم نود اسپرت سرانجام توانست زننده یک گل شود،اما این شاگردان غلامزاده بودند که توانستند بازی را با نتیجه 2 بر 1 به سود خودشان به پایان رسانند.

عکس: علی خالقدادی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده