رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
  • کد خبر : ۳۸۹۰۱
  • چاپ خبر : رفع مشکلات روستاها اولویت کاری مدیران شهرستان است+تصاویر
بخشدار مرکزی بافق:

رفع مشکلات روستاها اولویت کاری مدیران شهرستان است+تصاویر

بخشدار مركزي بافق در بازدید  از روستاهای سبزدشت و مبارکه مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد. به گزارش آفتاب بافق، پور اميني بخشدار مركزي بافق صبح امروز در بازدید از روستاهای سبزدشت و مبارکه مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد. در این بازدید پور امینی از نزدیک روند پیشرفت فعالیت ها و پروژ […]

بخشدار مركزي بافق در بازدید  از روستاهای سبزدشت و مبارکه مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش آفتاب بافق، پور اميني بخشدار مركزي بافق صبح امروز در بازدید از روستاهای سبزدشت و مبارکه مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید پور امینی از نزدیک روند پیشرفت فعالیت ها و پروژ ه های عمرانی انجام شده و یا در دست اجرا را مورد نظارت قرار داد.

در پایان این بازدیدها نشستی با حضور دهیاران،اعضای شورا اسلامی و برخی ازاهالی روستا با بخشدار مرکزی برگزارشد و اعضا به بیان مسائل و مشکلات روستاها پرداختند. پور امینی ضمن تشکر از تلاش و همکاری این عزیزان برای اقدامات انجام شده،بیان کرد: تمام تلاش ما این است تا با بازدید از تمام روستاهای شهرستان در جریان مشکلات آن ها قرار گیریم و با جمع بندی مسائل و مشکلات روستاها،طی نشستی با مدیران ادارات،دستگاه ها،اعضای شورای شهرستان و کارشناسان آنان را موردی بررسی قرار دهیم تا نیازهای ضروری هر روستا  برای اجرا در الویت قرار گیرد.

 همچنین دراين بازديد پورامینی با مهندس رجب زاده بخشدار مركزي كوهبنان دیدار و درباره مشكلات گاز رساني روستاهاي سبزدشت و رفع آن گفتگو كرد.

در حاشیه این بازدید بخشدارمرکزی از جاده مواصلاتي گزوئيه  دیدن نمود و در جریان روند پیشرفت اقدامات انجام شده این مسیر قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده