رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
  • کد خبر : ۳۸۹۲۲
  • چاپ خبر : شوق پرواز آرزوی دیرینه کودکی

شوق پرواز آرزوی دیرینه کودکی

پرواز با پارا گلایدر آرزوی دیرینه مجتبی شاهپورزاده که به تحقق پیوست. به گزارش آفتاب بافق،مجتبی شاهپورزاده تنها فردی که در بافق با تحقق رویای کودکی خود با پاراگلایدر پروازمی کند،رویایی که شاید آرزوی بسیاری از ما در کودکی و یا اکنون باشد،به همین منظور آفتاب بافق گفتگویی با این خلبان پاراگلایدر کرده که بدون […]

پرواز با پارا گلایدر آرزوی دیرینه مجتبی شاهپورزاده که به تحقق پیوست.

به گزارش آفتاب بافق،مجتبی شاهپورزاده تنها فردی که در بافق با تحقق رویای کودکی خود با پاراگلایدر پروازمی کند،رویایی که شاید آرزوی بسیاری از ما در کودکی و یا اکنون باشد،به همین منظور آفتاب بافق گفتگویی با این خلبان پاراگلایدر کرده که بدون شک علاقمندان زیادی دوستدار شنیدن آن هستند.

چه شد که خلبان پاراگلایدر شدید؟

هر بار که در کودکی به پهنای آبی و بیکران آسمان نگاه می کردم رویای پرواز را در سر می گذراندم، گاه با خود نجوا می کردم کاش من هم یک پرنده بودم تا می توانستم چون او در آسمان و در اوج ابرها پرواز کنم.این آرزو همچنان تا دوران بزرگسالی با من همراه بود و بالاخره توانستم با خرید یک دستگاه پارگلایدر بدون موتور به ارزوی کودکی خود تحقق دهم.

خرید این دستگاه چه میزان برای شما هزینه داشت؟

مبلغ 100 میلیون ریال برای خرید پاراگلایدرهزینه کردم،علاوه بر آن 20 میلیون ریال نیز برای گذراندن دوره های آموزشی هزینه شد.

کجا دوره های آموزشی را گذراندید؟

 تمامی دوره ها را در دهکده پاراگلایدر یزد پشت سر گذاشتم.

پرواز در آسمان کسی را مانند شما علاقمند به ورزش پاراگلایدر کرده است؟

از زمانی که  پرواز را آعاز کردم بسیاری از جوانان علاقمند بافقی خواهان یادگیری آن شدند، اما هزینه های سرسام آور و گزاف آن برای جوانان امکان پذیر نیست.

از مشکلات خود در پرواز بگویید؟

 تنها مشکل من  نداشتن موتور برای پرواز از زمین است. پرواز باید از نقاط بلندی چون کوه،تپه و ارتفاعات پرش انجام گیرد و به گونه ای گلایدررا باید کنترل کرد که در مسیری صاف فرود آید تا امکان آمدن وسیله نقلیه نیز وجود داشته باشد.

در حال حاضر چه آروزیی دارید؟

 در حال حاضر خرید موتور برای پارگلایدرش تنها آرزوی من است، چرا که به وسیله آن امکان آموزش به جوانان علاقمند به این ورزش مفرح برای من فراهم می شود.

و حرف آخر؟

 یک روز که برای پرواز به دهکده پرواز در مرکز استان رفته بودم،مدیر کل ورزش و جوانان استان با دیدن بچه های بافق تعجب کرد و ما را مورد تشویق قرارداد. از رئیس بااخلاق و مستعد ورزش و جوانان خواستارم تا با قول مساعدتی که در حمایت از این ورزش دادند با تشکیل هیئتی برای این ورزش ما را یاری کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده