رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹
  • کد خبر : ۳۸۹۵
  • چاپ خبر : برگزاری هفته اول لیگ تکواندو نونهالان و خردسالان استان یزد

برگزاری هفته اول لیگ تکواندو نونهالان و خردسالان استان یزد

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو شهرستان بافق؛ هفته اول لیگ نونهالان و خردسالان استان یزد به میزبانی هیات تکواندو استان و با حضور 13 تیم در سالن شهدای معلم یزد برگزار گردید . بر این اساس در رده خردسالان تیم آینده سازان هیات تکواندو بافق با نتیجه 7 به […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو شهرستان بافق؛

هفته اول لیگ نونهالان و خردسالان استان یزد به میزبانی هیات تکواندو استان و با حضور 13 تیم در سالن شهدای معلم یزد برگزار گردید .

بر این اساس در رده خردسالان تیم آینده سازان هیات تکواندو بافق با نتیجه 7 به 2 تیم هیات تکواندو بافق را شکست داد و تیم نخبگان هیات تکواندو بافق 8 به 2 از سد کاشی شیرکوه یزد گذشت.

و همین طور در رده نونهالان نیز نخبگان هیات تکواندو بافق 6 به 4 مقاومت یزد را پشت سر گذاشت و آینده سازان تکواندو بافق 7 به 2 آموزش پرورش یزد را مغلوب کرد.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات 5 تیم از شهرستان بافق حضور دارند که این نوید آینده ای درخشان را برای ورزش تکواندو شهرستان بافق در پیش دارد.

در این راستا محمد رضا فتاحی بخشدار مرکزی و رئیس هیات تکواندو شهرستان بافق اساس  اعزام کلیه ورزشکاران تکواندو کار را در قالب 5 تیم به مسابقات قهرمانی استان کسب تجربه و ارتقای مهارت ، افزایش رو حیه و تخلیه فشار روانی برای همه ورزشکاران  اعلام نموده و اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نچندان دور شاهد افتخارآفرینی این ورزشکاران با حمایت مسئولین در سطح ملی و بین المللی باشیم.

 

IMG_4763

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده