رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر : ۳۸۹۵۷
  • چاپ خبر : حرکت مدارس روستا به سمت دانش‌اندوزی و رفع مشکلات آن وظیفه همگانی است
مدیر آموزش و پرورش بافق:

حرکت مدارس روستا به سمت دانش‌اندوزی و رفع مشکلات آن وظیفه همگانی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق و معاون وی صبح امروز  با بخشدار مرکزی بافق دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق، علی اصغر رنجبر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق صبح امروز در اولین روز کاری خود پس از گذراندن دوران بیماری و رفع کسالت به همراه شریعتی معاون وی با حضور در دفتر مهندس […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق و معاون وی صبح امروز  با بخشدار مرکزی بافق دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق، علی اصغر رنجبر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق صبح امروز در اولین روز کاری خود پس از گذراندن دوران بیماری و رفع کسالت به همراه شریعتی معاون وی با حضور در دفتر مهندس پورامینی ضمن دیدار ،انتصاب وی را به عنوان بخشدار مرکزی تبریک گفتند.

در ابتد این دیدار گزارشی از وضعیت مدارس روستا، کلاس‌ها و استقرار نیروی انسانی و پیگیری لازم در جهت رفع مشکلات ارائه شد.

رنجبرمساعدت شوراها، معتمدین به ویژه شورای اسلامی شهر بافق را در کنار حمایت‌های بخشداری و اداره آموزش و پرورش شهرستان باعث دلگرمی  و زمینه‌ای برای رفع مشکلات آموزشی و تجهیزاتی روستا ها عنوان کرد.

وی همچنین در این جلسه با اشاره به اقدامات و پیگیری هایی که تلاش شده در راستای رفع مشکلات آموزشی در روستا انجام گیرد، حرکت جامعه به سمت دانش و دانش‌اندوزی و کمک به رفع مشکلات مدارس روستا را وظیفه همگانی دانست.

در ادامه  بخشدار مرکزی ضمن تشکر از حضور این مسئولان و تقدیر از خدمات ارزنده آموزش و پرورش شهرستان با دادن قول مساعدت جهت رفع مشکلات عنوان شده،گفت: تلاش می شود در جلساتی که با شورا و معتمدین روستاها برگزار می‌شود، پیگیری‌های لازم جهت همکاری و رفع مشکلات مذکور مدارس روستا انجام شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده