رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
  • کد خبر : ۳۸۹۶۵
  • چاپ خبر : کتاب حامل پیام هایی مبنی بر سبک درست زندگی و افزایش دانش درونی است+تصاویر
شهردار بافق:

کتاب حامل پیام هایی مبنی بر سبک درست زندگی و افزایش دانش درونی است+تصاویر

شهردار بافق به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ازکتابخانه مرکزی محمد مفیدی دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نوروززاده شهردار بافق صبح امروزبه همراه اصغر موفق مدیرروابط عمومی و اسرافیل پناهی مسئول امور فرهنگی شهرداری با حضور در کتابخانه محمد مفیدی از این مکان فرهنگی بازدید نمودند. در این بازدید […]

شهردار بافق به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ازکتابخانه مرکزی محمد مفیدی دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نوروززاده شهردار بافق صبح امروزبه همراه اصغر موفق مدیرروابط عمومی و اسرافیل پناهی مسئول امور فرهنگی شهرداری با حضور در کتابخانه محمد مفیدی از این مکان فرهنگی بازدید نمودند.

در این بازدید الهام آقایی مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان،ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در این کتابخانه به معرفی و توضیح بخش های مختلف از جمله : بخش کودکان،نابینایان، نشریات ادواری و سایر قسمت های این مرکز و خدمات آن از نزدیک آشنا نمود.

نوروززاده در پایان این بازدید ضمن اهدا هدایا وشاخه گل با تقدیر از کتابداران این کتابخانه،گفت: با توجه به سیتره فضای مجازی و افزایش دانشنامه های این حوزه باز هم کتاب در زندگی مردم نقش سازنده ای دارد چرا که حامل پیام هایی مبنی بر سبک درست زندگی و افزایش دانش درونی است.

وی همچنین افزود: خوشبختانه وجود کتابخانه های سطح شهرستان با تهیه آرشیوی مناسب از موضوعات مختلف علمی می تواند فراهم کننده بسترهای لازم برای طالبان این عرصه باشد.

شایان ذکر است بازدید از نمایشگاه کتاب دیگر برنامه های جانبی این دیدار بود.

عکس: بهنام باباییان

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “کتاب حامل پیام هایی مبنی بر سبک درست زندگی و افزایش دانش درونی است+تصاویر”

  • علی اصغر رنجبر says:

    باسلام وخداقوت وتشکر از سیدبزرگوار جناب آقای سیدعلی نوروززاده شهردار باسلیقه ودوست داشتنی ونمونه کشور که انصافا سنگ تمام گذاشته وتحولی در شهر ایجاد نموده است که درهرنقطه از شهر که شهروندان باهم صحبت میکنند صحبت از همت شهردار وسلیقه ی این سید بزگوار نسبت به زیبا سازی شهر ومرمت وآسفالت خیابانها ومعابر عمومی است مردی باسلیقه ،خبره وآینده نگر که انشاالله به فضل پروردگار ویاری جدش بافق را آنطوری که باید ودر شان ودرخور این مردم شریف باشد آباد خواهد کرد انشاالله .

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده