رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
  • کد خبر : ۳۸۹۸۹
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه هماهنگی  برنامه های هفته بسیج

برگزاری جلسه هماهنگی  برنامه های هفته بسیج

به گزارش آفتاب بافق، جلسه هماهنگی  برنامه های هفته بسیج صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان این نهاد ، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ، نماینده فرماندهی ، مسئولان بسیج دانش آموزی و بسیج ورزشکاران در  دفتر مدیریت آموزش و پرورش بافق برگزار شد . در ابتدای این جلسه […]

به گزارش آفتاب بافق، جلسه هماهنگی  برنامه های هفته بسیج صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان این نهاد ، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ، نماینده فرماندهی ، مسئولان بسیج دانش آموزی و بسیج ورزشکاران در  دفتر مدیریت آموزش و پرورش بافق برگزار شد .

در ابتدای این جلسه رنجبر مدیر آموزش و پرورش ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی آمادگی آموزش و پرورش  را برای هرچه بهتر برگزار شدن هفته بسیج اعلام نمود . همچنین دهقان مسئول بسیج دانش آموزی از آموزش و پرورش بابت تعامل و همکاری مناسب در جهت  برگزاری هفته بسیج دانش آموزی تشکر نمود.

 سپس تشکری نماینده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ضمن تشکر از حضور مسئولان،با اعلام برنامه های هفته بسیج اظهار امیدواری کرد تا با کمک و یاری مسئولان بتوان برنامه های مختلفی که برای هفته بسیج در نظر گرفته شده را به  نحو مطلوب برگزار شود .

در پایان این جلسه فتاحی مسئول بسیج ورزشکاران با اعلام برنامه های متنوع ورزشی،گفت: قصد داریم  به مناسبت شروع هقته بسیج مسابقاتی متنوع نظیر  تنیس روی میز ، والیبال دانش آموزی و همچنین همایش دوچرخه سواری با همکاری و مساعدت کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ، بسیج ورزشکاران و هیئت دوچرخه سواری برگزار نمائیم .

ضمناً مقرر گردید صبحگاه هفته بسیج در آموزشگاه خیری ابراهیمی برگزار گردد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده