رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
  • کد خبر : ۳۸۹۹۹
  • چاپ خبر : حفظ و ترویج ارزش های دینی مهم ترین وظیفه هیئت های عزاداری
امام جمعه بافق:

حفظ و ترویج ارزش های دینی مهم ترین وظیفه هیئت های عزاداری

 اعضای هیئت عزاداران حسینی با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق، اعضای هیئت عزاداران حسینی عصر امروز با  حضور در دفترامام جمعه شهرستان بافق با وی دیدار و گفتگو کردند.  در این دیدار کاظم نارگانی مسئول هیئت عزاداران حسینی در گفتگویی کوتاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی این هیئت […]

 اعضای هیئت عزاداران حسینی با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق، اعضای هیئت عزاداران حسینی عصر امروز با  حضور در دفترامام جمعه شهرستان بافق با وی دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار کاظم نارگانی مسئول هیئت عزاداران حسینی در گفتگویی کوتاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی این هیئت از همراهی و رهنمودهای امام جمعه بافق در برگزاری مراسمات سخنرانی و عزاداری در دهه اول محرم تقدیر و تشکر کرد.

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی نیز ضمن تشکر از زحمات و تلاش های هیئت عزاداران حسینی با بیان اینکه فعالان فرهنگی چشم بیدار اسلام و ارزشهای انقلاب هستند، اظهار داشت: هیئت های عزاداری باید با اجرای برنامه های پر محتوا نیروهای فعال فرهنگی را دور هم جمع و با مدیریت های لازم از ظرفیت آنها در جهت تحقق اهداف فرهنگی استفاده نماید.

وی حفظ و ترویج ارزش های دینی مهم ترین وظیفه هیئت های عزاداری دانست و افزود: باید نسب به مسائل فرهنگی در سطح جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم و با هم دلی و هم زبانی همت کنیم و کارها را پیش ببریم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده