رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
  • کد خبر : ۳۹۰۱۷
  • چاپ خبر : با حضور چهره ماندگار ادب و فرهنگ دکتر میر جلال الدین کزازی
نکوداشت هفته کتاب و کتابخوانی:

با حضور چهره ماندگار ادب و فرهنگ دکتر میر جلال الدین کزازی

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی همایش سرمشق پارشی به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن و همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر گزار می شود. این مراسم با حضور چهره ماندگار ادب و فرهنگ دکتر میرجلال الدین کزازی عضو هیات علمی دانشكده ادبیات و زبان […]

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی همایش سرمشق پارشی به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن و همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر گزار می شود.
این مراسم با حضور چهره ماندگار ادب و فرهنگ دکتر میرجلال الدین کزازی عضو هیات علمی دانشكده ادبیات و زبان های خارجه دانشگاه علامه طباطبایی تهران و با رونمایی از کتاب ” بادیه عشق ” اثر ماندگار استاد حسین مسرت در روز سه شنبه 96/8/30 ساعت 9:30 صبح در محل سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق انجام می گیرد.
شایان ذکر است کزازی ده‌ها کتاب و نزدیک به 300 مقاله نوشته و در همایش‌ها و بزم‌های علمی و فرهنگی بسیار در ایران و کشورهای دیگر سخنرانی کرده‌است.
وی مدتی نیز در اسپانیا به تدریس ایران‌شناسی و زبان پارسی اشتغال داشته ‌است. گهگاه شعر می‌سراید و تخلص او در شاعری زُروان است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده