رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
  • کد خبر : ۳۹۰۴۶
  • چاپ خبر : اینجا مهربانی حرف اول را می زند

اینجا مهربانی حرف اول را می زند

جمعی از پرسنل شرکت سنگ آهن  از مرکز توانبخشی رحمت شهرستان بافق بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق، در پی حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن و بازدید  از مرکز توانبخشی معلولان و سالمندان رحمت شهرستان بافق، جمعی از کارکنان این شرکت نیز محفل دیدار با افرادی که از نظر جسمانی و ذهنی شاید عقب […]

جمعی از پرسنل شرکت سنگ آهن  از مرکز توانبخشی رحمت شهرستان بافق بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق، در پی حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن و بازدید  از مرکز توانبخشی معلولان و سالمندان رحمت شهرستان بافق، جمعی از کارکنان این شرکت نیز محفل دیدار با افرادی که از نظر جسمانی و ذهنی شاید عقب ماندگی دارند،اما توانمندی های زیادی را نیز در همان بدن و همان ذهن مخفی کرده اند،اما آنچه زیباست مهربانی و لبخند هایی است که در این دیدار از سر شوق سرداده اند.

اینجا بوی مهر و مهربانی می دهد، اینجا یکرنگی و خنده کودکانه اش دل انسان های بزرگ را هوایی می کند.اینجا یعنی مرکز  توانبخشی معلولان و سالمندان رحمت شهرستان بافق، جایی که مهمانان آن حضور یافته اند تا درس زندگی بیاموزند.

هر چه می گذرد، فضای صمیمی تری بر مرکز توانبخشی رحمت حاکم می شود. حال دیگر صدای خنده ها از هر سوی به گوش می رسد. برخی از لبخندها هم نیز به قهقهه تبدیل شده است. گویی خیلی زود با مهمانان انس گرفته اند. هر کدام از بچه ها به گونه ای اظهار محبت می کنند.

گویی حاضران هم تحث تاثیر این محبت فرشتگان قرار گرفته اند که با لبانی خندان می گوید: دل های بچه های این مجموعه بی ریا و صاف است، گویی صادق در وجودشان نهفته است، لبخندشان لذت بخش است

در این دید و بازدید های یک ساعته به گونه ای فضا مملو از مهربانی بود که گویی هیچ کس احساس غریبگی نمی کند.

بدون شک اینان امروز آمده بودند تا در بین این فرشتگان، درس مهربانی و سخاوت را بیاموزند و نعمت سلامتی را شکر گویند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده