رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
  • کد خبر : ۳۹۰۷۹
  • چاپ خبر : شناسایی و تامین نیازهای اطلاعاتی وظیفه اصلی کتابخانه ها
مدیر کل کتابخانه های استان:

شناسایی و تامین نیازهای اطلاعاتی وظیفه اصلی کتابخانه ها

رقیه دوست فاطیما،مدیر کل کتابخانه های استان شناسایی و تامین نيازهاي اطلاعاتي اعضای محترم را وظیفه اصلی کتابخانه ها دانست. به گزارش آفتاب بافق،درچهارمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی که مزین به نام کتاب،کودک و خانواده بود،رقیه دوست فاطیما مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در ایین بازگشایی کتابخانه منتظران مهدیه روستای مبارکه شهرستان […]

رقیه دوست فاطیما،مدیر کل کتابخانه های استان شناسایی و تامین نيازهاي اطلاعاتي اعضای محترم را وظیفه اصلی کتابخانه ها دانست.

به گزارش آفتاب بافق،درچهارمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی که مزین به نام کتاب،کودک و خانواده بود،رقیه دوست فاطیما مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در ایین بازگشایی کتابخانه منتظران مهدیه روستای مبارکه شهرستان بافق در مصاحبه با خبرنگار آفتاب بافق،ضمن اظهار خرسندی از بازگشایی این مکان فرهنگی گفت: امروز شاهد بازگشایی کتابخانه روستایی هستیم که تا مدتی قبل از استاندارد مناسبی برای استفاده اعضا و علاقمندان برخوردا نبوده،اما اکنون با هزینه بالغ بر 900 میلیون ریال کار بازسازی آن با موفقیت به اتمام و به بهره برداری رسیده است.

وی با اظهارامیدواری که این مجموعه بتواند خدمات شایسته ای به کودکان،اعضا و مردم روستای مبارکه داشته باشد افزود:

امید آن داریم با امکانات و تسهیلاتی که برای این کتابخانه انجام شده،همچنین فضاسازی ومحیطی مناسبی که جهت مطالعه علاقمندان فراهم شده،همکارانی که در این کتابخانه فعالیت می‌کنند همچون گذشته با فعالیت پویا و مستمر سبب جذب اعضای بیشتری به کتابخانه شوند.

مدیر کل کتابخانه های استان شناسایی و تامین نيازهاي اطلاعاتي اعضایی که در این مجموعه عضو هستند را وظیفه اصلی کتابخانه ها و کتابدارن دانست.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده