رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
  • کد خبر : ۳۹۰۹۴
  • چاپ خبر : تعامل و پیگیری مسئولان شهرستان در کاهش مشکلات کرمانشاه
امام جمعه بافق در نشست شورای اداری:

تعامل و پیگیری مسئولان شهرستان در کاهش مشکلات کرمانشاه

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در نشست با اعضای شورای اداری خواهان تلاش مستمر مسئولان شهرستان در کاهش مشکلات هموطنان و مردم داغ دیده استان کرمانشاه شد. به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق صبح امروز در جلسه شورای اداری ضمن اظهار تاسف از فاجعه تلخ زلزله استان کرمانشاه و جان باختن […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در نشست با اعضای شورای اداری خواهان تلاش مستمر مسئولان شهرستان در کاهش مشکلات هموطنان و مردم داغ دیده استان کرمانشاه شد.

به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق صبح امروز در جلسه شورای اداری ضمن اظهار تاسف از فاجعه تلخ زلزله استان کرمانشاه و جان باختن شماری زیادی از هموطنان،کمک رسانی به مردم کرمانشاه را مهمترین مسئله مطرح در تمامی کشور دانست و گفت: متأسفانه تعدادی از هموطنان ما بر اثر حادثه زلزله استان کرمانشاه جان خود را از دست داده یا مجروح شده‌اند،خانه ها تخریب شده و همچنان پس لرزه ها ادامه دارد،چادر، مواد غذایی، آب آشامیدنی و وسایل گرمایشی مهمترین نیاز مردم است که تلاش شده تأمین آن به‌سرعت انجام شود.

وی با بیان این که  تلاش های بسیار زیاد از سوی همه مسئولان دولت،دست‌اندرکاران، بسیج و دیگر نهاد ها انجام شده،افزود: با وجود تلاش های انجام گرفته از سوی تمام مسئولان کشوراما مشکلات همچنان وجود دارد که باید با تلاش مستمر این مسائل نیز کاهش یابد.

سلیمانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نشست وزرای کشور با تاکید بر تلاش همه جانبه برای رسیدگی و رفع سریع مشکلات و نیازی های مردم کرمانشاه تصریح کرد: با وجود اینکه تمامی دستگاهها و عوامل در کشور پای کار آمده‌اند اما عمق و گستردگی حادثه زیاد است و با وجود امداد‌رسانی‌های انجام شده،نیاز است تا  معادن و شرکت های شهرستان بافق نیز طی جلسه ای با تعامل و همکاری  یکدیگر پیگیر این موضوع مهم باشند تا مشکلات هموطنان زلزله زده کاهش یابد.

 امام جمعه بافق در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالروز رحلت علامه طباطبایی که همزمان با هفته کتاب و کتابخوابی است،بیان کرد: علامه طباطبایی عالمی که زندگی بسیار ساده ای داشت، وی فیلسوفی بود که اشراف بر کتاب بوعلی سینا داشت و بهترین کتاب وی تفسیرالمیزان است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده