رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
  • کد خبر : ۳۹۱۳۸
  • چاپ خبر : برگزاری جشنواره غذای سالم در دبیرستان مهدیه بافق

برگزاری جشنواره غذای سالم در دبیرستان مهدیه بافق

جشنواره غذای سالم صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان بافق در دبیرستان مهدیه بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،جشنواره غذای سالم صبح امروزبا حضور طالعی معاون فرماندار،رنجبر مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در دبیرستان مهدیه بافق برگزار شد. این مراسم در راستای  معرفی  روش های تغذیه سالم  در قالب […]

جشنواره غذای سالم صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان بافق در دبیرستان مهدیه بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،جشنواره غذای سالم صبح امروزبا حضور طالعی معاون فرماندار،رنجبر مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در دبیرستان مهدیه بافق برگزار شد.

این مراسم در راستای  معرفی  روش های تغذیه سالم  در قالب غذاهای سالم سنتی و بومی مختص این شهرستان و با هدف ترویج شیوه صحیح تغذیه در میان نسل آینده و خانواده‌‏های آنان برپا شد.

طالعی معاون فرمانداربا بیان اینکه برگزاری این جشنواره با توجه به افزایش مصرف فست فودها و غذاهای ناسالم که عامل اصلی انواع بیماری هاست، آن را  گامی موثر در جهت ترغیب و تشویق دانش آموزان به سمت مصرف غذاهای سالم و اصلاح عادات نامناسب غذایی دانست.

وی هم چنین این برنامه را عاملی برای آشنایی دانش آموزان با آداب و رسوم محلی دانست و تصریح کرد: طبخ غذا یکی از برنامه های مناسبی در جهت افزایش مهارت های زندگی دانش آموزان است.

عکس: علیرضا صادقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده