رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
  • کد خبر : ۳۹۲۰۷
  • چاپ خبر : نماینده مردم بافق و فرماندار از فعالان عرصه کتاب تقدیر و تشکر کردند+تصاویر
بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

نماینده مردم بافق و فرماندار از فعالان عرصه کتاب تقدیر و تشکر کردند+تصاویر

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و فرماندار شهرستان از کتابخانه مرکزی محمد مفیدی دیدار نمودند. به گزارش آفتاب بافق،محمد رضا صباغیان نمایند مردم بافق در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به همراه زاده رحمانی فرماندار با حضور در کتابخانه عمومی محمد مفیدی شهرستان بافق از نزدیک از بخش های مختلف این کتابخانه بازدید به عمل […]

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و فرماندار شهرستان از کتابخانه مرکزی محمد مفیدی دیدار نمودند.

به گزارش آفتاب بافق،محمد رضا صباغیان نمایند مردم بافق در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به همراه زاده رحمانی فرماندار با حضور در کتابخانه عمومی محمد مفیدی شهرستان بافق از نزدیک از بخش های مختلف این کتابخانه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید صباغیان ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و قدردانی از زحمات این مجموعه پر تلاش،انتخاب سه کتابدار کتابخانه محمد مفیدی بافق را در جمع 7 کتابدار برتر کشور تبریک گفت.

الهام آقایی رئیس کتابخانه های عمومی بافق  ضمن خیر مقدم و اظهار خرسندی از حضور این مسئولان با تشریح فعالیت های فرهنگی این مجموعه،گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح کتابخانه های شهرستان و کتابخانه محمد مفیدی در حوزه تعمیرات و خرید تجهیزات ارائه نمود.

وی مهمترین مشکل کتابخانه ها را کمبود کتاب به ویژه در بخش کودکان و نوجوانان دانست و از مسئولین خواست تا با حمایت همیشگی خود مساعدت در جهت تامین کتب مورد نیاز درراستا ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نمایند.

صباغیان با ابراز رضایت از فعالیت ها و خدمات فرهنگی متنوع کتابخانه های عمومی اظهار داشت: خوشبختانه شاهد روند رو به رشدی در کتابخانه های شهرستان هستیم.

وی ضمن اعلام حمایت از کتابخانه در تامین کتاب و رفع مشکلات عنوان شده با تاکید بر اهمیت و حساسیت فعالیت کتابخانه ها افزود: برای توسعه خدمات فرهنگی به مردم باید بسیجی همگانی صورت گرفته و کتابخانه های عمومی در مسیر ارائه ی برنامه های مفید به مردم یاری شوند

نماینده مردم بافق تعامل خوب و دوستانه ی مدیر کتابخانه های عمومی با سایر دستگاه ها و مسئولان را از نقاط قوت این مجموعه ی فرهنگی عنوان کرد و گفت: نگاه دلسوزانه و متعهدانه ی مدیر کتابخانه های شهرستان به پیشرفت و ارتقای این مجموعه قابل ذکر و ارزشمند است.امیدواریم با افزایش همکاری مسئولان گام های بلندتری در مسیر ارتقای فرهنگی و توسعه ی کتابخوانی برداریم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده