رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
  • کد خبر : ۳۹۲۲۸
  • چاپ خبر : بازدید نماینده مردم بافق و فرماندار از روند اقدامات کمک رسانی به کرمانشاه
گزارش تصویری:

بازدید نماینده مردم بافق و فرماندار از روند اقدامات کمک رسانی به کرمانشاه

نماینده مردم بافق و فرماندار از روند کمک رسانی جمعیت هلال احمر بافق به مناطق زلزله زده غرب کشور بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق،محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و زاده رحمانی فرماندارصبح امروز با حضور در مرکز جمعیت هلال احمر این شهرستان از نزدیک روند اقدامات انجام شده در کمک به مردم زلزله زده […]

نماینده مردم بافق و فرماندار از روند کمک رسانی جمعیت هلال احمر بافق به مناطق زلزله زده غرب کشور بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق،محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و زاده رحمانی فرماندارصبح امروز با حضور در مرکز جمعیت هلال احمر این شهرستان از نزدیک روند اقدامات انجام شده در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه را مورد بازدید قرار دادند.

 در این بازدید جعفر حسن پور رئیس هلال احمر بافق در گفتگو کوتاه ضمن تشکر از حضور این مسئولان و پیگیری آنان، گزارشی از اقدامات انجام گرفته ارائه نمود و گفت : طی دو مرحله کمک های مردمی شهرستان برای ارسال به استان کرمانشاه انجام گرفته است،مرحله اول ارسال 190 چادر می باشد و در مرحله دوم که با حضور شما مسئولان محترم،رئیس و دبیر کمیته بحران کار جمع آوری اقلام لازم انجام گرفت و به جمعیت هلال احمر بافق ارسال شد، که با انتقال به پایگاه پشتیبانی استان کار تفکیک و جداسازی انجام و با کامیون های مجزا به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال خواهد شد.

وی افزود : تاکنون از هدایا جمع آوری شده توسط مردم می توان به پتو ، خرما، قند ، نان خشک ، آب معدنی ، چادر مسافرتی ، بخاری ، تن ماهی ، کنسرو ، بیسکویت و کلوچه ، حلوا ارده و چای اشاره کرد.

همچنین البس های اهدایی مردم توسط خواهران امدادگر تفکیک شده و بصورت بسته بندی ارسال خواهد شد.

حسن پور ضمن تشکر از حمایت های مدیر عامل شرکت سنگ آهن در تسریع روند کار، تصریح کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی نیز با در اختیار گذاشتن یک دستگاه کامیون و اهداء پتو و پوشاک برای کودکان به این هموطنان آسیب دیده کمک رسانی نمود.

صباغیان با اظهار رضایت از تلاش و اقدامات انجام گرفته از زحمات مسئولان مرکز هلال احمر شهرستان بافق تقدیرو تشکر کرد.

شایان ذکر است روند جمع آوری و کمک های مردمی همچنان  ادامه خواهد داشت..

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده