رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
  • کد خبر : ۳۹۲۴۴
  • چاپ خبر : نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بافق با خبرنگاران

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بافق با خبرنگاران

نشست خبری فرماندهی سپاه بافق با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج برگزار شد به گزارش آفتاب بافق،سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه بافق صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تشکر از حضور این عزیزان،گزارشی از برنامه های این ارگان بمناسبت هفته بسیج ارائه نمود. وی با بیان اینکه بسیج، مولود با […]

نشست خبری فرماندهی سپاه بافق با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق،سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه بافق صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تشکر از حضور این عزیزان،گزارشی از برنامه های این ارگان بمناسبت هفته بسیج ارائه نمود.

وی با بیان اینکه بسیج، مولود با برکت انقلاب اسلامی است،گفت: فرمان تشکیل بسیج مستضعفین زمانی صادر شد که تهدید نظامی برای کشور مطرح نبود و این نشان می دهد ماهیت بسیج از ابتدا پاسداری از انقلاب اسلامی بوده است.امروز بسیج با روحیه ولایتمداری در برابر همه تهدیدات ایستاد گی می کند و کشور را از بحرانها عبور می دهد.

صادقی با بیان اینکه بسیج با گذشتن از جان خود به عنوان بزرگترین سرمایه اش سعی در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و کشور می کند،افزود: چه بسیار شهیدان و سرداران والامقام در طول انقلاب و دفاع مقدس با نثار جان خود امنیت را برای ما به ارمغان آورند و سبب افتخار کشور شدند،شهیدان به حقیقت مظهر تجلی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه حضور بسیج در عرصه های مختلف به ویژه سازندگی و خدمت گزاری را از افتخارات کشور دانست و داشتن بسیجیان با روحیه و متخصص در زمینه های گوناگون سیاسی،فرهنگی،اقتصادی و…را از نقاط قوت بسیج عنوان کرد.

وی با اشاره به این موضوع که بسیج مظهر مردم سالاری دینی است با توصیه به مردم در بحث خدمت رسانی،خواهان پیگیری و حل این مسئله در بین گروه های موجود شد و گفت: در طول سالیان گذشته بسیج خدمات شایسته ای انجام داده است،با توجه به نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی،اولویت ما در هفته بسیج  به این موضوع  با راه اندازی نمایشگاهی در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

در ادامه این نشست سرهنگ صادقی اهم برنامه های هفته بسیج را اعلام نمود، که به شرح ذیل می باشد:

– نصب بنر،پوستردر سطح شهر به مناسبت آغاز هفته بسیج

– افتتاحیه و کلنگ زنی ساختمان پایگاه

– سرکشی از خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران

– عطر افشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا

– برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

– خدمات رسانی و محرومیت زدایی

–  استفده از ظرفیت هنری بسیجیان

–  نشست های بصیرتی

– مسابقات ورزشی

– یادمان های شهدا

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده