رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
  • کد خبر : ۳۹۲۵۰
  • چاپ خبر : روند تکمیل جاده یزد – بافق بدون وقفه در حال انجام است
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی:

روند تکمیل جاده یزد – بافق بدون وقفه در حال انجام است

به گزارش آفتاب بافق،محمد رضا صباغیان،نماینده مردم بافق صبح امروز در حاشیه بازدید و تقدیر از فعالین و امدادگران جمعیت هلال احمر، در پاسخ به خبرنگار آزاد صدا و سیما درباره آخرین وضعیت بزرگراه بافق – یزد از روند تکمیل این پروژه بدون ایجاد وقفه خبر داد. وی درباره اخرین پیگیری ها انجام شده جهت […]

به گزارش آفتاب بافق،محمد رضا صباغیان،نماینده مردم بافق صبح امروز در حاشیه بازدید و تقدیر از فعالین و امدادگران جمعیت هلال احمر، در پاسخ به خبرنگار آزاد صدا و سیما درباره آخرین وضعیت بزرگراه بافق – یزد از روند تکمیل این پروژه بدون ایجاد وقفه خبر داد.

وی درباره اخرین پیگیری ها انجام شده جهت اتمام این پروژه تا پایان سال جاری گفت:همان طور که دیده شد کار اجرای جاده یزد -بافق چندین سال متوقف شده بود، اما طی این دو سال گذشته کار مجدد راه اندازی شده و بدون وقفه ادامه پیدا کرد.

 صباغیان افزود: اکنون مراحل پایانی کار توسط چند پیمانکار در حال انجام است،اگرچه مشکلاتی نیز وجود داشت اما در مجموع  با همکاری و پیگیری های مسئولان محترم شهرستان به ویژه فرماندار،شورای شهر و نیز تلاش مسئولان استان در این زمینه کار انجام می شود.

نماینده مردم بافق با بیان تلاش ها و پیگیری های لازم در سطح استان و برگزاری جلسات متعدد در سطح ملی با محمد باقر نوبخت برای تخصیص اعتبار پروژه جاده یزد – بافق،گفت: بحمدلله با پیگیری ها انجام شده در سطح استان و کشور شاهد تسریع روند کار این جاده هستیم، ان شاءالله مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد وجاده تا پایان سال جاری با قول و همت عزیزان  به اتمام خواهد رسید.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده