رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
  • کد خبر : ۳۹۲۶۶
  • چاپ خبر : بازدید رئیس شورای شهر از مرکز آموزش فنی حرفه ای امام علی(ع) بافق
گزارش تصویری:

بازدید رئیس شورای شهر از مرکز آموزش فنی حرفه ای امام علی(ع) بافق

رئیس شورای شهرصبح امروز در بازدید ازمرکز آموزش فنی حرفه ای امام علی(ع) بافق،قول مساعدت جهت پیگیری و رفع مشکلات این مرکز را داد. به گزارش آفتاب بافق،سید محمد باقی زاد رئیس شورای شهر و حجة الاسلام تفکری نایب رئیس وی صبح امروز با حضور در مرکز آموزش فنی حرفه ای امام علی(ع) بافق از […]

رئیس شورای شهرصبح امروز در بازدید ازمرکز آموزش فنی حرفه ای امام علی(ع) بافق،قول مساعدت جهت پیگیری و رفع مشکلات این مرکز را داد.

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد باقی زاد رئیس شورای شهر و حجة الاسلام تفکری نایب رئیس وی صبح امروز با حضور در مرکز آموزش فنی حرفه ای امام علی(ع) بافق از این مکان بازدید نمودند.

در این بازدید کاظم ناظمی مسئول این مرکز با معرفی کارگاه های مختلف این مرکز آموزش،توضیحات لازم از عملکرد هر قسمت را برای آشنایی این مسئولان عنوان کرد.

وی پس از این بازدید به بیان مشکلات مرکز آموزش فنی و حرفه امام علی(ع) نمود،که عمده ترین آن نبود بودجه کافی برای امور جاری این مرکز و خرید مواد مصرفی،نبود بوجه کافی جهت خرید تجهیزات کارگاهی و اداری به ویژه در بحث خواهران،نبود بودجه عمرانی و تعمیراتی برای فضاسازی و ایجاد فضای سبزبرای مرکز خواهران عنوان کرد.

همچنین با توجه به پیشنهاد شهرداری در عقب نشینی 10 متری ساختمان مرکز فنی و حرفه ای در طول 150 مترجهت آزادسازی بلوار در دست احداث مجاور این مرکز،نوروززاده شهردار بافق قول مساعدت در این زمینه را به مسئول این مرکز آموزش داد.

در پایان این بازدید سید محمد باقی زاده با اعلام حمایت شورای شهر،قول مساعدت و پیگیری در جهت رفع مشکلات عنوان شده این مرکز و سهولت کار هنرجویان را داد.

 شایان ذکر است مقرر شد تا طی جلسه مشترک با مدیر کل مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان،فرماندار،رئیس شورای شهر و شهردار،با بیان مشکلات این مرکز مساعدت  و پیگیری های لازم در این خصوص انجام گیرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده