رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
  • کد خبر : ۳۹۳۹۱
  • چاپ خبر : درخشش کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافقی در کشور

درخشش کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافقی در کشور

در مراسم  بزرگداشت روز کتاب،کتابخوانی و کتابدار در تهران 1 باب کتابخانه عمومی و 2 تن از کتابداران بافقی در بخش‌های مختلف به عنوان برگزیدگان کشوری معرفی شدند. به گزارش آفتاب بافق؛در آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های […]

در مراسم  بزرگداشت روز کتاب،کتابخوانی و کتابدار در تهران 1 باب کتابخانه عمومی و 2 تن از کتابداران بافقی در بخش‌های مختلف به عنوان برگزیدگان کشوری معرفی شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛در آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد، 1 باب کتابخانه عمومی و 2 تن از کتابداران بافقی در بخش‌های مختلف به عنوان برگزیدگان کشوری معرفی شدند.

در این مراسم از کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق و کتابداران آن در بخش کتابخانه برگزیده شهری تجلیل شد،که مرضیه قربانی‌زاده، مسئول کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق به عنوان مسئول برتر این کتابخانه و حمیده غلامعلی‌پوربه عنوان کتابدار برتر کشوری در میان کتابخانه های درجه 5 انتخاب شد.

 گفتنی است، در مراسمی که روز سه شنبه 30 آبان‌ ماه در تالار غدیر یزد برگزار می‌شود از کتابخانه‌ها، کتابداران، مسئولان کتابخانه و کتابخوانان برتر شهرستان نیز با حضور مسئولان کشور و استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده