رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
  • کد خبر : ۳۹۴۶۰
  • چاپ خبر : پلیس ۱۱۰ سریعترین راه ارتباطی مردم با پلیس است
فرمانده انتظامی بافق:

پلیس ۱۱۰ سریعترین راه ارتباطی مردم با پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن بیان سریعترین راه ارتباطی مردم با پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ ،از شهروندان خواست با مشارکت و همکاری، پلیس را در حفظ نظم و امنیت شهر یاری رسانند. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی،فرمانده نیروی انتظامی تلفن ۱۱۰ را سریعترین و مطمئن ترین راه برای ارتباط مردم با پلیس […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن بیان سریعترین راه ارتباطی مردم با پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ ،از شهروندان خواست با مشارکت و همکاری، پلیس را در حفظ نظم و امنیت شهر یاری رسانند.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی،فرمانده نیروی انتظامی تلفن ۱۱۰ را سریعترین و مطمئن ترین راه برای ارتباط مردم با پلیس در تحقق شعار پلیس پاسخگو در جامعه دانست.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست با مشارکت و همکاری از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را در حفظ نظم و امنیت و برخورد قاطعانه و به موقع با هنجارشکنان یاری نمایند.

کمالی تصریح کرد: ارتقاء سطح امنیت اجتماعی و فرهنگی با مشارکت و تعامل و همکاری کلیه اقشار جامعه میسر است و خدمتگزاران شما در فوریت های پلیسی ۱۱۰ آماده پاسخ تماس و همکاری شما می باشند؛ پس بیایید به یکدیگر بیاموزیم که در صورت بروز موارد فوریتی(حوادث، سوانح، درگیری، تصادفات، پخش موادمخدر، اراذل و اوباش و غیره و …) با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنیم و از تماس بی مورد با تلفن ۱۱۰ بپرهیزیم.

وی گفت:  شهروندان عزیز، مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای دریافت نیازهای پلیسی و همکاری اطلاعاتی شما، شبانه روز آماده و در خدمت می باشد و تلفن ۱۱۰ این مرکز بصورت شبانه روزی به منظور رفع نیازهای خدماتی، انتظامی و امنیتی شما آماده خدمت می باشد؛ لذا برای حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی خودتان ما را یاری کنید.

 ادامه داد: فوریت های پلیسی ۱۱۰ پاسخگوی نیازهای پلیسی فوریتی شماست، در رابطه با موضوعاتی چون اختلاف حساب، کلاهبرداری و سایر موضوعات حقوقی، به جای تماس با ۱۱۰ موضوع را از طریق محاکم قضایی پیگیری کنید.

وی افزود: تلفن ۱۱۰ روشی سریع و مطمئن برای ارتباط با پلیس است، از اشغال و مزاحمت تلفنی برای شماره ۱۱۰ با تماس های بی مورد بپرهیزید تا پلیس را در ارائه خدمات سریعتر به شهروندان یاری کنید؛ چرا که فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای ارائه خدمات سریعتر به شهروندان نیازمند همکاری صادقانه شماست، از تماس غیرفوریتی که نیاز به حضور پلیس ندارد خودداری کنید.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز به خاطر داشته باشند حضور پلیس در ماموریت های غیرفوریتی شما باعث می شود تا در ماموربت هایی که به واقع نیاز به حضور فوری پلیس می باشد خلل ایجاد کند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده