رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
  • کد خبر : ۳۹۴۶۵
  • چاپ خبر : انتخاب رئیس دفتر جدید نماینده مجلس شورای اسلامی در بافق

انتخاب رئیس دفتر جدید نماینده مجلس شورای اسلامی در بافق

حسن امیرزاده از اعضای شورای اسلامی شهر بافق به عنوان رئیس دفتر جدید نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان معرفی شد. به گزارش آفتاب بافق، در جلسه ای که شب گذشته با حضور برخی از اعضای اصلی ستاد در دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی بافق برگزار شد، حسن امیرزاده  عضو شورای اسلامی شهر بافق به […]

حسن امیرزاده از اعضای شورای اسلامی شهر بافق به عنوان رئیس دفتر جدید نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان معرفی شد.

به گزارش آفتاب بافق، در جلسه ای که شب گذشته با حضور برخی از اعضای اصلی ستاد در دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی بافق برگزار شد، حسن امیرزاده  عضو شورای اسلامی شهر بافق به عنوان رئیس جدید دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

پیش از این مهندس علی میرابی به عنوان رئیس دفتر نماینده مجلس مشغول به فعالیت بود که بنا به صلاحدید و عدم تمایل وی به ادامه همکاری ؛ این مسئولیت به حسن امیرزاده محول شد.

در این نشست ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات ارزنده میرابی در مدت زمان فعالیت در دفتر نماینده و توانایی بالا و خلوص نیت در انجام امور، برای وی کسب مدارج عالی و توفیق هر چه بیشتر در خدمت به کشور و شهر بافق درخواست شد.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “انتخاب رئیس دفتر جدید نماینده مجلس شورای اسلامی در بافق”

  • انتخاب بجا وشایسته آقای حسن امیرزاده انسانی مومن و صادق در پیگیری و مسائل و مشکلات مربوط به شهرمان جای تقدیر از نماینده محترم شهرمان جناب آقای صباغیان را دارد.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده