رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
  • کد خبر : ۳۹۴۹۳
  • چاپ خبر : قرآن و اهل بیت(ع) از هم جدا نیستند+تصاویر
حجة الاسلام کارگران:

قرآن و اهل بیت(ع) از هم جدا نیستند+تصاویر

حجة الاسلام کارگران با بیان اینکه نباید قرآن را از اهل بیت (ع) جدا کرد، گفت: قرآن و اهل بیت(ع) یادگار پیامبر(ص) هستند و هیچگاه از هم جدا نمی‌شوند . به گزارش آفتاب بافق،طبق سنوات گذشته مراسم شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پس از اقامه نماز ظهر و عصر در منزل اصغر فتاحی خادم حرم […]

حجة الاسلام کارگران با بیان اینکه نباید قرآن را از اهل بیت (ع) جدا کرد، گفت: قرآن و اهل بیت(ع) یادگار پیامبر(ص) هستند و هیچگاه از هم جدا نمی‌شوند .

به گزارش آفتاب بافق،طبق سنوات گذشته مراسم شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پس از اقامه نماز ظهر و عصر در منزل اصغر فتاحی خادم حرم امامزاده عبدا…(ع) بافق برگزار شد .این مراسم با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از مردم شهرستان انجام گرفت.

حجة الاسلام کارگران سخنران این مراسم با بیان اینکه نباید قرآن را از اهل بیت (ع) جدا کرد، گفت: قرآن و اهل بیت(ع) یادگار پیامبر (ص) هستند و هیچگاه از هم جدا نمی‌شوند .

وی معنویت قرآن را از اهل بیت(ع) دانست و افزود: در مسجد النبی و مسجد الحرام قرآن زیاد خوانده می شود اما دلیل آنکه اثر گذار نیست، این است که آنان قرآن و اهل بیت (ع) را از هم جدا می دانند،این در حالی است که اهل بیت(ع) جزوی از قرآن هستند.

کارگران با بیان این که حضور در مجالس عزاداری و شهادت امامان(ع) نباید تنها معطوف به حزن و اشک باشد،گفت: باید دقت شود زمانی که در این مجالس حضور پیدا می کنیم به این بی اندیشیم که امامان معصوم ما همه شهید شدند تا قرآن حفظ شود.

وی تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) را سبب اجابت و توجه خدا بر بندگان دانست و بیان کرد: کسی که به قرآن و اهل بیت(ع)  تمسک می جوید خداوند او را مورد توجه و اجابت خود قرار می دهد. همان گونه که خداوند فرموده هر کس در ماه رجب روزه گیرد در بهشت نهری روان  که از شیر سفید تر و از عسل شیرین تر است به او عنایت خواهد کرد،بدون شک به این دو ماه عزاداری و رخت سیاه بر تن کردن نیز توجه دارد.

کارگران ماه ربیع الاول را پاسخ به دو ماه عزاداری مسلمین دانست و افزود:  پیامبر اکرم(ص) فرمودند: (( هر کس مژده آمدن ماه ربیع الاول را به من دهد،من او را به مژده بهشت خرسند خواهم کرد )) این یعنی آن کس که دو ماه عزاداری کرده و برای قصارت و غم اهل بیت(ع) اشک و ناله کرده است،اکنون با آمدن این ماه مژده بهشت به او داده می شود. و این را تنها کسی درک خواهد کرد که قرآن و اهل بیت(ع) را از هم جدا نکرده است.

وی در پایان سخنان خود از خداوند متعال خواهان توفیق همگان شد تا به گونه ای در مسیر زندگی گام برداریم که هرگز شرمنده قران و اهل بیت(ع) نباشیم.

شایان ذکر است در این مراسم هیئت عزاداری آستان متبرک امامزاده عبدا…(ع) به مناسبت شهادت امام رضا(ع) اقامه عزا نمود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده