رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
  • کد خبر : ۳۹۵۳۲
  • چاپ خبر : بسیجیان در اولین روز از هفته بسیج با امام جمعه  بافق دیدار کردند+ تصاویر

بسیجیان در اولین روز از هفته بسیج با امام جمعه  بافق دیدار کردند+ تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه بافق به همراه جمعی از بسیجیان به مناسبت آغاز هفته بسیج با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه بافق صبح امروز به همراه جمعی از بسیجیان و فرمانده پایگاهها با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند. در ابتدار این دیدار سرهنگ صادقی ضمن […]

فرمانده سپاه ناحیه بافق به همراه جمعی از بسیجیان به مناسبت آغاز هفته بسیج با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه بافق صبح امروز به همراه جمعی از بسیجیان و فرمانده پایگاهها با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدار این دیدار سرهنگ صادقی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز هفته بسیج، گزارشی از برنامه های هفته بسیج را خدمت امام جمعه محترم ارائه نمود.

وی از تلاش ها و حمایت های حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی به عنوان فردی بنیان گذار در تحقق رسیدن به اهداف بسیج تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه امام جمعه بافق با تشکر از حضور بسیجیان،تشکیل بسیج به فرمان امام راحل (ره) را تحولی بزرگ در جامعه دانست و گفت: تحولی که امام راحل(ره)با تشکیل بسیج در کشور ایجاد کرد،سبب شد تا دنیا نیز دیدگاهی متفاوت به ایران داشته باشد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) پیشقراول رویدادهای موثر در حفظ نظام اسلامی و کشور است،افزود: امام راحل(ره) با نهضت و قیام خود به گونه ای دل های جوانان بسیجی و غیر بسیجی را صیقل داد که آنان را علاقمند به نظام اسلامی و آرمان های کشور کرد،و این رمز پیروزی ما در ۸ سال جنگ تحمیلی بود.

سلیمانی با تاکید بر اینکه فرد بسیجی با ورود به میدان باید ویژگی های یک بسیجی را حفظ کند،افزود: بسیجیان باید وقتی پای در عرصه میدان میگذارند با حفظ ویژگیهای یک بسیجی،نسبت به مسائل گوناگون جاری کشور به ویژه در بحث فرهنگی محکم گام برداشته و در مقابل تهاجمات دشمنان ایستادگی کند.

عکس: م/ابراهیمی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده