رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
  • کد خبر : ۳۹۶۳۵
  • چاپ خبر : برگزاری همایش سرمشق پارسی با حضور چهره ماندگار ادب و فرهنگ
گزارش تصویری:

برگزاری همایش سرمشق پارسی با حضور چهره ماندگار ادب و فرهنگ

به مناسبت نکوداشت کتاب و کتابخوانی،صبح امروزهمایش سرمشق پارسی با حضور دکتر میرجلال الدین کزازی برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، همایش سرمشق پارسی صبح امروز با حضورچهره ماندگار ادب و فرهنگ دکتر میرجلال الدین کزازی عضو هیات علمی دانشكده ادبیات و زبان های خارجه دانشگاه علامه طباطبایی تهران،فرماندار بافق و معاون وی،از سوی روابط […]

به مناسبت نکوداشت کتاب و کتابخوانی،صبح امروزهمایش سرمشق پارسی با حضور دکتر میرجلال الدین کزازی برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، همایش سرمشق پارسی صبح امروز با حضورچهره ماندگار ادب و فرهنگ دکتر میرجلال الدین کزازی عضو هیات علمی دانشكده ادبیات و زبان های خارجه دانشگاه علامه طباطبایی تهران،فرماندار بافق و معاون وی،از سوی روابط عمومی شرکت سنگ آهن و با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق برگزار شد.

در این مراسم میر جلال الدین کزازی با بیان ارزش کتاب و این که ما را از دیدن و خواندن به اندیشیدن می‌رساند،گفت: ارزش کتاب در این است که ما را از دیدن و خواندن به اندیشیدن می‌رساند و اگر ما در آن‌چه می‌خوانیم و به چشم می‌بینیم، نیاندیشیم، خواندن بیهوده خواهد بود و نمی‌توانیم گفت به راستی کتاب را خوانده‌ایم.

وی کتاب را نیرومندترین و کارآمدترین ابزار آگاهی و دانایی و اندیشه‌ وزی دانست و افزود: کتاب اندیشه‌خیز و اندیشه‌ پرور است و خواندن آن انسان را به ژرف می رساند.

این استاد زبان  و ادبیات فارسی همچنین بیان کرد: می‌توانیم با کتاب آن‌چنان پیوند بگیریم ،که کم و بیش همان رفتاری را که در دوستی با آدمیان می‌توانیم داشت،با کتاب نیز این ارتباط را برقرار کنیم.

در ادامه این مراسم از از کتاب ” بادیه عشق ” اثر ماندگار استاد حسین مسرت که با همکاری شرکت سنگ آهن تالیف شده است، رونمایی شد. همچنین از برندگان مسابقه کتاب خوانی شرکت سنگ آهن نیز تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده