رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
  • کد خبر : ۳۹۶۷۶
  • چاپ خبر : زندان؛ جایگاه سارقان حرفه ای ۱۰۰ میلیون ریالی مغازه در بافق

زندان؛ جایگاه سارقان حرفه ای ۱۰۰ میلیون ریالی مغازه در بافق

    سارقان حرفه ای که از مغازه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال اجناس و موادخوراکی را سرقت کرده بودند توسط ماموران آگاهی شهرستان بافق دستگیر و روانه زندان یزد شدند. به گزارش آفتاب بافق، به نقل ازخبرنگار پلیس، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن بیان مطلب فوق گفت: ماموران پلیس آگاهی […]

 

 

سارقان حرفه ای که از مغازه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال اجناس و موادخوراکی را سرقت کرده بودند توسط ماموران آگاهی شهرستان بافق دستگیر و روانه زندان یزد شدند.

به گزارش آفتاب بافق، به نقل ازخبرنگار پلیس، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن بیان مطلب فوق گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از سرقت موادخوراکی یک باب مغازه در یکی از میادین شهر، تحقیقات لازم را آغاز کردند.

کمالی در ادامه بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی و پیگیری ها لازم، یک نفر از سارقان را شناسایی و طی دستور قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: با انتقال وی به اداره آگاهی، نامبرده پس از قرار گرفتن در برابر ادله محکم پلیس در بازجویی به جرم خود اعتراف و دو نفر از همدستانش را نیز معرفی که پس از هماهنگی با مقام قضایی، دو نفر همدستش نیز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان با اشاره به سرقت ۱۰۰ میلیون اجناس داخل مغازه توسط این سه سارق، تصریح کرد: هر سه نفر پس از تشکیل و تکمیل پرونده طی حکم قضایی روانه زندان یزد شدند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده