رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
  • کد خبر : ۳۹۷۲۴
  • چاپ خبر : پیام تبریک فرمانده گردان بیت المقدس در پی پیروزی جبهه مقاومت برعلیه داعش

پیام تبریک فرمانده گردان بیت المقدس در پی پیروزی جبهه مقاومت برعلیه داعش

به گزارش آفتاب بافق، محمد رضا دهقانزاده فرمانده گردان بیت المقدس و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق، در پیامی پیروزی غرور انگیز جبهه مقاومت در برابر گروه های تکفیری داعش و نابودی آن را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین پیروزی […]

به گزارش آفتاب بافق، محمد رضا دهقانزاده فرمانده گردان بیت المقدس و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق، در پیامی پیروزی غرور انگیز جبهه مقاومت در برابر گروه های تکفیری داعش و نابودی آن را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین

پیروزی سراسر افتخار رزمندگان جبهه مقاومت را بر جنود شیطان به فرماندهی معظم کل قوا،رزمندگان و فرماندهان مدافع حرم و ملت دلاور ایران تبریک عرض می کنم.

 بی شک ملت قهرمان ایران به وجود چنین دلاور مردان شجاع به ویژه فرمانده دلیر سردار حاج قاسم سلیمانی افتخار می کند.

امریکای جنایت کار که توانست در تشکیل و تجهیزگروه تکفیری داعش با پشتیبانی بعضی از کشور های اروپایی وعربی خصوصا ال سعود در حمایت همه جانبه این گروه وهابی در مدت زمانی کوتاه تعداد زیادی از شهرها و روستاهای سوریه و عراق را تصرف نماید،و با کشتار بی رحمانه وصلاخی وحشتناک  بسیاری از مردم بی گناه ،شهر به شهر پیش آید تا خود را به مرزهای کشور ایران رساند تا به گفته فرماندهان ملعون به هدف خود در تصرف و نابودی شهرهای ایران و کشتار شیعیان دست یابد.

اما با تدبیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر حضور جمعی فرماندهان ورزمندگان در سوریه وعراق و انجام اقدامات مستشاری با تلاش بسیج و بسیاری از جوانان این منطقه،و با همت رزمندگان شیعه پاکستانی، افغانستانی و حزب الله لبنان توانستند در برابر این گروه با شناسایی وطراحی های دقیق و انجام عملیات های موثر، شهرها وروستاهای عراق وسوریه را از لوث وجود این خوارج ملعون که با شعار اسلامی دست به کشتار مردم بی گناه و تخریب مساجد و اماکن مذهبی و تاریخی می زدند، پاک کنند.

ملت دلاور ایران به وجود چنین فرماندهان ورزمندگان شجاع ودلیر مدافع حرم افتخار می کند.

 امید به آن داریم  بنا به گفته رهبر عزیز انقلاب که فرمودند، تا 25سال اینده کشور اسراییل وجود نخواهد داشت،به فرماندهی همین فرماندهان قهرمان ورزمندگان دلیر ،اسراییل غاصب نیز نابود خواهد شد.

 به روح پاک ومطهر همه شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم که در دفاع از حرم اهل بیت سلام الله علیها،ملت مظلوم سوریه و عراق و در جلوگیری از ورود انها  به خاک ایران  غریبانه به شهادت رسیدند درود می فرستم.

فرمانده گردان بیت المقدس

محمد رضا دهقانزاده بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده