رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
  • کد خبر : ۳۹۸۲۱
  • چاپ خبر : خانواده شهدا مایه خیر و برکت کشور هستند
در دیدار با خانواده شهدا مطرح شد:

خانواده شهدا مایه خیر و برکت کشور هستند

خواهران بسیجی پایگاه‌های کوثر و ساجده حوزه شهدای خواهر بافق در سومین روز از هفته بسیج که بنام “بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی” نامگذاری شده است باخانواده شهیدان حبیب الله فلاح و محمد بابایی دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق،خواهران بسیجی پایگاه‌های کوثر و ساجده حوزه شهدای خواهر در سومین روز از هفته بسیج که […]

خواهران بسیجی پایگاه‌های کوثر و ساجده حوزه شهدای خواهر بافق در سومین روز از هفته بسیج که بنام “بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی” نامگذاری شده است باخانواده شهیدان حبیب الله فلاح و محمد بابایی دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق،خواهران بسیجی پایگاه‌های کوثر و ساجده حوزه شهدای خواهر در سومین روز از هفته بسیج که بنام “بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی” نامگذاری شده است باخانواده شهیدان حبیب الله فلاح و محمد بابایی دیدار کردند.

مقام معظم رهبری فرمودند:” شهادت، بالاترین پاداش و مزد جهاد در راه سبیل الله است. ” شهدا و خانواده آن‌ها مایه خیر و برکت کشور هستند و اجر و پاداش این صبوری و از خودگذشتی در نزد خداوندبسیار گران قیمت و باارزش است و یاد شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. همچنین شهدا و خانواده هایشان هیچگاه سنگر را خالی نکردند و انقلاب و رهبری را تنها نگذاشتند. خانواده‌های معظم شهدا الگو‌های صبر و مقاومت و پشتوانه گرانسنگ انقلاب اسلامی هستند. سرکشی ودیدار از خانواده شهدا جهت تزکیه نفس است.

در پایان خواهران بسیجی ضمن تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا با اهدا هدایایی از آنان تقدیر نمودند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده