رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
  • کد خبر : ۳۹۸۲۷
  • چاپ خبر : جلسه ای برای همدلی میان مردم واعضای شورای مبارکه
گزارش تصویری:

جلسه ای برای همدلی میان مردم واعضای شورای مبارکه

اولین جلسه پرسش وپاسخ مردم واعضای شورای مبارکه برای ارائه عملکرد سه ماهه  شورای پنجم  درمحل مسجد ابوالفضل (ع) مبارکه برگزار گردید . به گزارش آفتاب بافق،درابتدای این جلسه احمد ابراهیمی رئیس شورای روستای مبارکه گزارشی از عملکرد سه ماهه این شورا ارائه نمود،سپس محسن حیدری دهیارمبارکه گزارشی کوتاه از عملکرد خود را به سمع […]

اولین جلسه پرسش وپاسخ مردم واعضای شورای مبارکه برای ارائه عملکرد سه ماهه  شورای پنجم  درمحل مسجد ابوالفضل (ع) مبارکه برگزار گردید .

به گزارش آفتاب بافق،درابتدای این جلسه احمد ابراهیمی رئیس شورای روستای مبارکه گزارشی از عملکرد سه ماهه این شورا ارائه نمود،سپس محسن حیدری دهیارمبارکه گزارشی کوتاه از عملکرد خود را به سمع حاضرین این جلسه رساند.

همچنین دهستانی نایب رئیس شورای مبارکه از همراهی و تعامل اعضای شورا در پیگیری وانجام اقدامات لازم برای پیشبرد و توسعه روستای مبارکه سخنانی را بیان نمود .

درادامه این جلسه طرح سوالات مردمی از اعضا شورا انجام گرفت و احمد شفیعی به عنوان رئیس کمیته مطالبات مردمی مبارکه به سوالات مردم در جهت روند پیگیری مصوبات شورای  پنجم مبارکه پاسخ داد.

این جلسه بیش از 2 ساعت به طول انجامید، در حاشیه این جلسه رضا فرزین از اعضای سابق شورای مبارکه از مردم با بیان تلاش خود در خدمت به مردم این منطقه از آنان حلالیت طلبید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده