رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
  • کد خبر : ۳۹۸۴۸
  • چاپ خبر : کسب 2 رتبه برتر کتابخوان استانی توسط  اعضای کتابخوان بافق

کسب 2 رتبه برتر کتابخوان استانی توسط اعضای کتابخوان بافق

به گزارش آفتاب بافق،در مراسمی با حضور استاندار یزد، مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، از 6 تن از کتابخوانان برگزیده استان در مجتمع فرهنگی غدیر یزد تجلیل شد. در این مراسم امیررضا صدری به عنوان کتابخوان برتر استانی در رده سنی 13 تا […]

به گزارش آفتاب بافق،در مراسمی با حضور استاندار یزد، مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، از 6 تن از کتابخوانان برگزیده استان در مجتمع فرهنگی غدیر یزد تجلیل شد.

در این مراسم امیررضا صدری به عنوان کتابخوان برتر استانی در رده سنی 13 تا 18 سال انتخاب و تجلیل شد. این دانش آموز 13 ساله در مقطع اول متوسطه آموزشگاه شهید اکبریان مشغول به تحصیل است و هم اکنون عضو کتابخانه محمد مفیدی است،وی از آبان سال گذشته تا کنون 151 کتاب مطالعه کرده است و در برنامه های فرهنگی کتابخانه حضور فعالی داشته است.

همچنین در رده سنی 19 تا 29 سال سید رسول بهشتی زاده عضو کتابخانه محمد مفیدی به عنوان کتابخوان برتر استانی انتخاب و تجلیل شد. این عضو فعال  در مدت یک سال 171 کتاب مطالعه کرده است و در جذب دانش آموزان به کتابخانه و آموزش آن ها نقش فعالی داشته است،وی همچنین چندین کافه کتاب در سطح شهرستان بافق ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده