رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
  • کد خبر : ۳۹۸۹۰
  • چاپ خبر : هدف از تشكیل بسیج جذب آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی است
فرمانده سپاه بافق:

هدف از تشكیل بسیج جذب آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی است

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه بافق در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت رقیه (س) گفت:هدف از تشكیل بسیج جذب آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی است. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت رقیه (س) بافق صبح امروز با حضور سرهنگ صادقی  فرمانده سپاه ناحیه بافق،قاسم زاده […]

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه بافق در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت رقیه (س) گفت:هدف از تشكیل بسیج جذب آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی است.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت رقیه (س) بافق صبح امروز با حضور سرهنگ صادقی  فرمانده سپاه ناحیه بافق،قاسم زاده معاون فرهنگی اموزش و پرورش و احمد دهقان فرمانده بسیج دانش اموزی شهرستان افتتاح گردید.

در این  مراسم سرهنگ صادقی به ضرورت تشکیل بسیج و حضور آن در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف از تشكیل بسیج جذب آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی است،امام خمینی (ره) در مورد اهمیت و ضرورت تشكیل بسیج فرمودند : دفاع از اسلام و كشورهای اسلامی امری است كه در مواقع خطر ، تكلیف شرعی و الهی و ملی است و برتمام قشرها و گروهها واجب است .

وی افزود: همچنین اصل پیشگیری ایجاب می كند كه امت اسلامی برای مقابله با هر گونه خطر احتمالی از سوی دشمنان اسلام در آماده باش كامل بسر برده و آمادگی دفاعی برای هرگونه خطری كه اسلام را به مخاطره افكند را داشته باشند،اگر امروزه شاهد نابودی گروه تکفیری و داعش هستیم، بخاطر تشکیل بسیج در کشور های اسلامی است که مورد تجاوز داعش قرار گرفته است.

صادقی حضور بسیج  در عرصه های مختلف علمی،اقتصادی،سازندگی ،فرهنگی را از افتخارات و نیاز کشور دانست،که نقش مؤثر آن را در بحث زلزله استان کرمانشاه به وضوح نمایان شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده