رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
  • کد خبر : ۳۹۸۹۵
  • چاپ خبر : نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در بافق برگزار شد
گزارش تصویری:

نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در بافق برگزار شد

بمناسبت هفته بسیج نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی وصنایع تبدیلی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بافق افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با هفته بسیج صبح امروزنمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی وصنایع تبدیلی همراه با کارگاه آموزی مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی، به همت ناحیه مقاومت بسیج بافق و با حضور سرهنگ […]

بمناسبت هفته بسیج نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی وصنایع تبدیلی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بافق افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با هفته بسیج صبح امروزنمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی وصنایع تبدیلی همراه با کارگاه آموزی مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی، به همت ناحیه مقاومت بسیج بافق و با حضور سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه بافق،طالعی معاون فرماندار،رنجبر رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان در محل امامزاده عبدا…(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ صادقی ضمن تبریک هفته بسیج و تحقق اوامر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای  در راستای اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی کارگاه‌ها و مشاغل خانگی، فروش محصولات و آگاه‌بخشی و اطلاع‌رسانی در راستای تولیدات محصولات و حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی  برگزار شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که باید از ظرفیت روستاها برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد،افزود: توسعه صنایع تبدیلی به لحاظ استفاده هرچه بیشتر از محصولات و تولیدات جامعه روستایی، یکی از مواردی است که باعث اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه روستایی می‌شود،که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این مراسم طالعی معاون فرمانداراقتصاد مقاومتی را متکی بر تولید و توانمندی داخلی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی متکی بر تولید و توانمندی داخلی است که تحقق این موضوع با توجه به توانمندی های موجود داخل کشور وتولید با کیفیت محصول،می تواند در اشتغال زایی موثر باشد.

وی افزود: ما باید تولیدات شهر خود را در زمینه های مختلف ارزیابی کنیم و با حضور کارشناسان کیفیت آنها را افزایش دهیم و از این طریق نیز با حضور افراد مهم و موثر ایجاد اشتغال به ویژه در روستاهای شهرستان داشته باشیم.

شایان ذکر است این نمایشگاه  درعرصه‌های تولیدات کشاورزی و دامی، تولیدات صنایع تبدیلی و تکمیلی خرد و کوچک، تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی دایر شده است که علاقمندان می توانند از تاریخ 2 آذرماه لغایت 7 آذرماه از ساعت 16 الی 21 با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدا…(ع) از آن بازدید کنند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده