رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
  • کد خبر : ۳۹۹۸۰
  • چاپ خبر : بازدید از مددجویان سبب دلگرمی و قوت قلب آنان می شود+تصاویر
رئیس کمیته امداد بافق:

بازدید از مددجویان سبب دلگرمی و قوت قلب آنان می شود+تصاویر

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق به همراه مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن صبح امروز از منازل مددجویان تحت پوشش این نهاد بازدید نمود. به گزارش آفتاب بافق، هاشمی پوررئیس کمیته امداد شهرستان بافق صبح امروز به همراه فلاح مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با حضور در منازل مددجویان تحت پوشش این نهاد با […]

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق به همراه مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن صبح امروز از منازل مددجویان تحت پوشش این نهاد بازدید نمود.

به گزارش آفتاب بافق، هاشمی پوررئیس کمیته امداد شهرستان بافق صبح امروز به همراه فلاح مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با حضور در منازل مددجویان تحت پوشش این نهاد با آن ها دیدار نمودند.

هاشمی پور هدف از این بازدید را دلجویی  و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان و تلاش در جهت رفع آنان عنوان کرد و ادامه داد : علاوه بر کمک های مادی ، مسئولین و خیرین با حضور خود در منازل مددجویان باعث نشاط و خرسندی و قوت قلب این عزیزان می شود.

وی افزود: همانطور که در دین مبین اسلام سرکشی به ایتام و خانواده های کم بضاعت و صله رحم توصیه فراوان شده این چنین بازدیدهایی فارغ از جنبه کمک مالی می تواند کمک روحی و دلگرمی مضاعف برای مقابله با مشکلات باشد و امید است که با حمایت دیگر سازمانها  و مسئولین بتوانیم گامهای موثر  برای مددجویان برداریم.

رئیس کمیته امداد در پایان سخنان خود ضمن تشکر از شرکت سنگ اهن،برای حمایت ها و کمک های انجام گرفته در ساخت منازل مدد جویان شهرستان،اظهار امیدواری کرد تا با تلاش دیگر مسئولان نیز بتوان هر چه سریعتر عملیات ساخت منازل این عزیزان را برای اسکان آنان به پایان رساند.

در این بازدید قول پیگیری در زمینه رفع مشکلات مددجویان از جمله ساخت و تعمیرات منازل آنان و تامین نیازهای ضروری از طرف مسئولین داده شد،که مقرر گردید با پیگیری مسئولان و همکاران در کمیته امداد محقق گردد.

همچنین در ادامه این برنامه از خانه های در حال ساخت مددجویان نیز بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده