رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر : ۴۰۰۱۰
  • چاپ خبر : یادمان شهدای روستای باقرآباد برگزار شد
گزارش تصویری:

یادمان شهدای روستای باقرآباد برگزار شد

همزمان با هفته بسیج مراسم یادمان شهدای روستای باقر آباد با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج،یادمان شهدای روستای باقرآباد شب گذشته با حضور امام جمعه بافق،سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه،معاون فرماندار،بخشدار،رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران […]

همزمان با هفته بسیج مراسم یادمان شهدای روستای باقر آباد با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج،یادمان شهدای روستای باقرآباد شب گذشته با حضور امام جمعه بافق،سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه،معاون فرماندار،بخشدار،رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی ازبسیجیان و مردم برگزار شد.

در این مراسم حجة الاسلام تفکری سخنران برنامه با اشاره به اینکه برگزاری یادمان های شهدا و حضور در آن بسیار ارزشمند است اظهار کرد: این گونه مراسم زمینه را برای آشنایی نسل‌های جوان بعد انقلاب با آرمان‌ها و اهداف والای شهدا فراهم می‌کند،وظیفه هر ایرانی ادامه راه شهدا است و این عزیزان با نثار جان خود، اجازه ندادند تا کشور به دست زورگویان و متجاوزان بیفتد.

وی درباره ایثارگری شهدا در زمان هشت سال دفاع مقدس افزود: این دلیرمردان با کمترین امکانات در برابر دشمنان ایستادند و در نهایت با عزم راسخ و توکل به خدای منان و با نثار جان خود پیروز از میدان جنگ و امتحان بیرون آمدند.

تفکری درباره نقش جوانان در مقابله با جنگ نرم گفت: امروز جوانان ما در تیررس جنگ نرم دشمن هستند،باید خود را مسلح به وصایای شهدا ساخته و با تکیه بر آرمانهای امام راحل و شهدای عزیز در مقابل دشمن ایستاده و با فرهنگ سازی در بین جامعه در برابر جنگ نرم بیش از پیش فعال بوده و نیرنگ دشمنان اسلام و انقلاب را به خودشان برگردانیم.

در ادامه این برنامه ناصر رحیمی،رزمنده جنگ تحمیلی بانقل خاطراتی ازدوران دفاع مقدس تصریح کرد:ماهمان مردان رزم دوران دفاع مقدس باکسب تجاربی بیشتر اززمان جنگ هستیم وبه آمریکای سلطه طلب می گوییم تازمانی که مااین گونه جوانان آماده راداریم هیچ غلطی نمی توانی بکنی.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده