رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
  • کد خبر : ۴۰۰۲۹
  • چاپ خبر : بسیج نقش ویژه ای در روند توسعه صنعت و اقتصاد کشور ادا می کند+تصاویر
مسئول مرکز راهبردی بسیج استان:

بسیج نقش ویژه ای در روند توسعه صنعت و اقتصاد کشور ادا می کند+تصاویر

به گزارش آفتاب بافق،کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن بافق در چهارمین روز ازهفته بسیج شب گذشته مراسم سخنرانی با عنوان “بسیج،اندیشه ورزی و نقش صنعت در توسعه پایدار کشور” با حضور غلامحسین دشتی مسئول مرکز راهبردی بسیج استان یزد،فرمانده سپاه ناحیه بافق،رئیس شورای شهر و شهرستان،شهردار و جمعی از بسیجیان در محل امامزاده عبدا…(ع) […]

به گزارش آفتاب بافق،کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن بافق در چهارمین روز ازهفته بسیج شب گذشته مراسم سخنرانی با عنوان “بسیج،اندیشه ورزی و نقش صنعت در توسعه پایدار کشور” با حضور غلامحسین دشتی مسئول مرکز راهبردی بسیج استان یزد،فرمانده سپاه ناحیه بافق،رئیس شورای شهر و شهرستان،شهردار و جمعی از بسیجیان در محل امامزاده عبدا…(ع) شهرستان بافق برگزار نمود.

در این مراسم غلامحسین دشتی، مسئول مرکز راهبردی بسیج استان،بسیج را یادگار گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام راحل(ره) و مصداق ایثار و خلوص و فداکاری برشمرد که نقش چشمگیر و قابل توجهی در روند توسعه صنعتی و اقتصادی کشور ادا می کند.

وی بسیج را به عنوان نماد برجسته تشکل مردمی و فرهنگ پویا، بانشاط و پیام‌آور اندیشه متعالی یاد کرد و تصریح نمود: فکر و عمل بسیجی نیاز همیشگی جامعه، به ویژه بخش صنعت و معدن کشور است و در استقلال اقتصادی ایران نقش تعیین کننده‌ای دارد.

دشتی خاطرنشان کرد: مدیران بخش ها باید در جهت توسعه صنایع و معادن کشور، به صورت اجرایی کمال بهره‌گیری از این نیرو را بعمل آورند.

مسئول مرکز راهبردی بسیج استان با اشاره به اینکه بسیجیان در هر زمینه و عرصه‌ای که حضور یافته‌اند بسیار موفق عمل کرده‌اند افزود:  سال هاست که جهانیان ناظر اثرات تشکیل بسیج هستند، در دورانی که سخت‌ترین توطئه یعنی جنگ علیه ایران طراحی شد، نقش موفق بسیج در موفقیت های نظامی ایران کاملا مشهود بوده است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده