رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
  • کد خبر : ۴۰۰۴۸
  • چاپ خبر : نابودی داعش سبب روسیاهی آمریکا و تحکیم قدرت ایران در دنیا شد+تصاویر
امام جمعه بافق:

نابودی داعش سبب روسیاهی آمریکا و تحکیم قدرت ایران در دنیا شد+تصاویر

به گزارش آفتاب بافق، حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق در خطبه اول نمازجمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزارن به تقوی الهی و تبریک حلول ماه ربیع الاول و اعیاد در پیش رو،پیرامون نزول بلاها با افزایش گناه های یک امت،گفت: وقتی گناهان در یک امت زیاد شود،بلاها به دنبال آن گسترش […]

به گزارش آفتاب بافق، حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق در خطبه اول نمازجمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزارن به تقوی الهی و تبریک حلول ماه ربیع الاول و اعیاد در پیش رو،پیرامون نزول بلاها با افزایش گناه های یک امت،گفت: وقتی گناهان در یک امت زیاد شود،بلاها به دنبال آن گسترش پبدا می کند.فردی از رسول خدا(ص) سوال نمود، ایا بلا ها بر سر امت شما هم خواهد امد؟ و ایشان در پاسخ فرمودند:” وقتی خدا بر امت من غصب کند،ولی نابود گردد،بلا و عذاب بر انان مستولی می شود.”

وی درباره آثار گناه بر روی زندگی مردم جامعه گفت: گناه اگر چه باعث نابودی جامعه نشود اما آثار آن در زندگی مشهود خواهد شد و آنان را دچار گرفتاری ها و بلاهای متعدد می کند. اینکه گرانی بر مردم فشار می اورد، عمر انسانها کوتاه می شود،برکت در مال از بین می رود،خشکسالی باغات را نابود می کند،از آثار افزایش گناهان است.

سلیمانی حکومت مستکبران بر مردم را یکی از علائم آخر الزمان دانست و افزود: در آخر الزمان زورگویان و مستکبران بر مردم حکومت می کنند و داعش یکی از آن بلاها بود که سبب نابودی شمار زیادی از مردمان بی گناه کشورهای گوناگون شد.

امام جمعه شهرستان بافق در خطبه دوم خود با تبریک هفته بسیج به همه مردم بسیجی این شهرستان،بسیج  را مظهر جهاد و خدمت دانست و گفت: بسیج متشکل از نیروی مردمی و جهاد گراست که در همه زمینه ها با اخلاص و قدرت وارد میدان شده و توانسته با همین تفکر بسیجی خود زانوی استکبار را زمین زند.

وی پیروزی نظام در همه صحنه ها را به برکت بسیج و آن پشتوانه محکم و قوی آن برای نظام عنوان کرد و افزود: وجود بسیج سبب وحشت دشمنان کشور است. این توان و نیروی مردمی بسیج بوده است که بعد از 38 سال دشمن جرأت تعرض به این کشور را به خود نداده است،چرا که این جوانان از نظام در برابر توطئه های دشمنان دفاع می کنند، بسیج معجزه نظام و انقلاب است.

سلیمانی در موضوع دوم سخنان خود به بازدید رهبری از مناطق زلزله زده و سرپل ذهاب،اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مسولین تلاش خود را برای ارائه هر چه بیشتر خدمات در یاری مردم زلزله زده،به ویژه در این فصل از هوای سرد مصاعف کنند، گرچه دولت و کشورتلاش می کنند تا مشکلات این عزیزان را کاهش دهند..

وی همچنین بلوکه شدن کمک های ایرانیان مقیم امریکا در جلوگیری از ورود انان به ایران را نشان از کینه آمریکا به کشور دانست.

امام جمعه بافق درادامه سخنان خود درباره نامه سردار سلیمانی به رهبری مبنی بر پیروزی نیروهای جبهه مقاومت در برابر داعش و پایان این گروه های تکفیری،بیان کرد: داعش 6 سال با تمام قوا در مناطق متعدد حضور یافت و با وحشیانه ترین عمل ها مسلمانان را مورد آزار وکشت و کشتار قرار داد، اما بعد از شهادت شهید محسن ححجی،سردارسلیمانی با قاطعیت نابودی داعش تا سه ماه دیگر را اعلام کرد، و امروز این مجاهد در راه خدا به وعده خود عمل کرد و در نامه خود به رهبری،آزادی صدها کیلومتر اراضی عراق و سوریه را به برکت وجود فرمانده کل قوا و تدابیر ایشان و خون هزاران جوان غیور و رزمندگان مدافع حرم  و دولتمردان کشور های اسلامی دانست.

وی افزود:مقام معظم رهبری در جواب سلیمانی ریشه کن کردن داعش را رو سیاهی برای امریکا دانست.این که 128 کشور،پیشتاز در نابودی کشورهای اسلامی و مسلمانان آن باشند و بعد یک فرمانده ایرانی همه نقشه های این غده سرطانی را از بین برد،نشان از ایمان چنین رزمنده مجاهد و قدرت کشور است.

سلیمانی در پایان سخنان خود با قدردانی از سردار سرافراز کشورمان حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرزندان این مرز و بوم برای این مجاهدان و رزمندگان آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

وی همچنین با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و نیز سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: حکومت مهدی موعود(عج)  با همان ویژگی حکومت حضرت علی (ع) است با این تفاوت که حکومت مهدوی گستره اش تمام جهان است و زمان طولانی برقراری حکومت منجر به برقراری عدالت در تمام جهان می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده