رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
  • کد خبر : ۴۰۱۲۵
  • چاپ خبر : برتری کتابخانه مفیدی حاصل کار جمعی مجموعه ای از کتابداران و مدیران در یک سازمان است
رئیس انجمن کتابخانه های عمومی بافق:

برتری کتابخانه مفیدی حاصل کار جمعی مجموعه ای از کتابداران و مدیران در یک سازمان است

محمد زاده رحمانی رئیس انجمن کتابخانه های عمومی بافق،برتری کتابخانه محمد مفیدی در سطح کشور را حاصل کار جمعی مجموعه ای از کتابداران و مدیران در یک سازمان دانست. به گزارش آفتاب بافق، در پی انتخاب کتابخانه عمومی محمد مفیدی و 2 تن از کتابداران بافقی در بخش‌های مختلف به عنوان برگزیدگان کشوری،محمد زاده رحمانی […]

محمد زاده رحمانی رئیس انجمن کتابخانه های عمومی بافق،برتری کتابخانه محمد مفیدی در سطح کشور را حاصل کار جمعی مجموعه ای از کتابداران و مدیران در یک سازمان دانست.

به گزارش آفتاب بافق، در پی انتخاب کتابخانه عمومی محمد مفیدی و 2 تن از کتابداران بافقی در بخش‌های مختلف به عنوان برگزیدگان کشوری،محمد زاده رحمانی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی بافق،ضمن اظهار خرسندی از این اتفاق،کسب رتبه کشوری این مجموعه فرهنگی را حاصل کار جمعی مجموعه ای از کتابداران و مدیران در یک سازمان دانست،و از همه مسئولان و نقش آفرینان که نقش مؤثر در بدست آمدن این موفقیت ایفاء کردند، تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین به مرضیه قربانی‌زاده، مسئول کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق که به عنوان مسئول برتر این کتابخانه و حمیده غلامعلی‌پو،به عنوان کتابدار برتر کشوری در میان کتابخانه های درجه 5 انتخاب شدند، نیز تبریک گفت وافزود: در انتخاب کتابخانه نمونه، مسلماً نقش مسئولان و کتابداران یک کتابخانه خیلی مهم است. چرا که این مسئولان نمی گذارند منابع حیف و میل و هدر شود، پس نقش کتابدار،آن هم از نوع نمونه اش در این فرایند ضروری و انکار ناپذیر است.امیدوارم این عزیزان در همه شئون زندگی نمونه تلاش و موفقیت باشند.

زاده رحمانی در ادامه سخنان خود به افتتاح کتابخانه منتظران مهدیه روستای مبارکه اشاره کرد و گفت: افتتاح کتابخانه منتظران مهدیه با توجه به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان و بازرسین کشوری مبنی بر استاندارد نبودن آن،امری شایسته برای مردم روستای مبارکه بود که انجام گرفت،پیگیری های متعدد و تعامل مسئولان در تامین اعتبارات، برای بازگشایی و بهره برداری عموم مردم از این مجموعه فرهنگی قابل تقدیر است.

رئیس انجمن کتابخانه عمومی بافق نیز از آغاز عملیات بهسازی کتابخانه ارشاد بافق خبر داد و گفت: بهسازی و استاندارد بودن کتابخانه های عمومی شهرستان یکی از لازمه های این مجموعه های فرهنگی،در راستا توسعه عملکرد آنان است که در برنامه های در حال اجرای شهر می باشد،اکنون پس از اتمام کار بازسازی کتابخانه عمومی محمد مفیدی و بهسازی و تعمیر کتابخانه منتظران مهدیه روستای مبارکه،عملیات بهسازی کتابخانه ارشاد بافق را آغاز نمودیم. امیدواریم با تعامل و همکاری دیگر عزیزان شاهد بهره برادری هر چه سریعتر آن باشیم.

زاده رحمانی در پایان سخنان خود کتاب را اصلی ترین محصول فرهنگی دانست،که متاسفانه سرانه مطالعه آن در شهر پایین است،وی خطاب به مسئولان در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب به عنوان مهم ترین محصول فرهنگی به شمار می رود که باید تلاش شود، تا سرانه مطالعه آن افزایش یابد. باید به ارتقای فرهنگ کتابخوانی و ترویج آن از دوران کودکی توجه کنیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده