رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
  • کد خبر : ۴۰۱۲۸
  • چاپ خبر : اجرای باستانی کاران زورخانه رحیم هدایت برای گردشگران باغ تیتو

اجرای باستانی کاران زورخانه رحیم هدایت برای گردشگران باغ تیتو

جمعی از گردشگران باغ تیتو با حضور در زورخانه رحیم هدایت بافق ضمن بازدید از فضای این زورخانه ، از نزدیک با ورزش ملی مذهبی کشورمان آشنا شدند. به گزارش آفتاب بافق،جمعی از میهمانان و گردشگران باغ تیتو با حضور در زورخانه رحیم هدایت بافق از فضای این مکان باستانی  دیدار نمودند. در این بازدید […]

جمعی از گردشگران باغ تیتو با حضور در زورخانه رحیم هدایت بافق ضمن بازدید از فضای این زورخانه ، از نزدیک با ورزش ملی مذهبی کشورمان آشنا شدند.

به گزارش آفتاب بافق،جمعی از میهمانان و گردشگران باغ تیتو با حضور در زورخانه رحیم هدایت بافق از فضای این مکان باستانی  دیدار نمودند.

در این بازدید اهالی زورخانه به افتخار حضور این گردشگران زیر نظر محمود کریمی به اجرای حرکات باستانی پرداختند.

در این بازدید محمود کریمی مدیر زورخانه رحیم هدایت درباره آشنایی و ترویج فرهنگ غنی پهلوانی در بین گردشگران گفت: یکی از بسترهای مناسب برای حضور گردشگران انجام آیین‌های سنتی و فرهنگ غنی پهلوانی و زورخانه‌ای است که گردشگران می‌توانند با حضور در این مناطق از این مجموعه زیبا بهره بگیرند.

وی افزود: قطعاً با هماهنگی جامعه تورگردان‌ها می‌توان یکی از فضاها و مکان‌های مناسبی که با جذابیت خاص می‌تواند نقطه حضور گردشگران بی شمار باشد، زورخانه‌هاست که در آنها آیین‌های سنتی و کهن منطبق بر فرهنگ دینی و اسلامی به خوبی به نمایش گذاشته می‌شود.

شایان ذکر است،باغ تیتو یکی از مکان های دیدنی ومورد استفاده برای اقامت میهمانان و گردشگران شهرستان بافق است و یکی از برنامه های تور گردشگری ان بازدید از زورخانه های بافق می باشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده